Gå til innhold

Jippi, gravid :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott å høre Mon90! Gratulerer :)

Etter å ha lest den forrige tråden din så gir det håp å høre at spiren endelig sitter hos deg! Har du gjort noe spesielt denne pp´en/de siste pp´ene? Eller er det bare sommeren som har gjort susen?

Skrevet

Takk :-)

Jeg bestemte meg for å prøve bidronninggelè og wild yam. Bidronniggelè tok jeg hver dag frem mot EL, men wild yam bare et par dager etter EL. Kan vel drygt si at jeg også har hatt masse sengekos ;-)

Men at jeg skulle bli gravid nå, det trodde jeg ikke. Sa til kjæresten min at det ikke kom til å klaffe uansett hva vi gjorde, men det ser ut for at jeg tok feil :-) Men jeg tror nok at det er bidronninggelèn å wild yamen som har hjulpet til. Ser det er flere som har blitt gravide etter de har brukt det.

Hvordan går det med dere? Har dere prøvd lenge?

Skrevet

Hm.. Jeg tror nok jeg skal bestille både wild yam og bidronninggele nå. Jeg droppet det forrige pp, for da skulle jeg til legen og ville at evt. tester som ble tatt der skulle vise hvordan det egentlig var fatt med kroppen. Nå er jeg innkalt til utredning i november, så det skader vel ikke å prøve noe mens vi venter på det. Om det faktisk funker så er det jo fantastisk!

Vi har prøvd i 14 mnd nå, og hadde en sa på sensommeren/tidlighøsten i fjor. Etter det har syklusen vært ustabil, og nå virker det som den bare blir mer og mer ustabil også. Har vært litt redd for wild yam/bidronninggele også fordi jeg har sett noen har sagt at det har tuklet med syklusen, men nå tror jeg ikke det kan bli så mye verre enn det er nå :P

Kan jeg også spørre hvike merker du har kjøpt? Jeg har tenkt å bestilled en wild yam´en som heter Solaray (eneste jeg finner på ulike helsekostnettbutikker) og Bidro Gele Royale bidronninggele. Må vel lese meg litt opp på hvordan en bruker det før jeg evt. går i gang :)

Uansett, supert at det endelig har funket for deg denne gangen, kos deg masse i svangerskapet :)

Skrevet

Gratulerer så mye ! Tenker også å prøve bidronninggele og wild yam vist spiren ikke sitter nå :)

Skrevet

snuppi og venta lillegull 10pp: Ja, kjør på :-) Når har du IKM?

Frk Hansen: Første pp'n jeg prøvde bidronninggelè og wild yam, og det klaffet jo :-) Om det er noe psykisk er vanskelig å si. Jeg har hatt sykluser på 26-30. Også har jeg en samboer som har reisejobb, så ikke alltid det klaffer :-( Men det gjorde det heldigvis denne mnd :-D

Jeg kjøpte fra urtesenteret. Legger ved link på det jeg har brukt :-)

http://urtesenteret.no/index.php?productID=2430

http://urtesenteret.no/index.php?productID=790

Skrevet

Psykisk eller ikke - jeg tar i mot samme hva :D Takk skal du ha, det er de samme som jeg har bestilt fra helseshoppen i dag. Følte at det hastet veldig å bestille de greiene nå, selv om jeg uansett ikke får brukt de på over en uke, hehe :)

Det virker som enkelte har fått litt utsatt syklus av bidronninggeleen - opplevde du det? Jeg lurer på om jeg bare skal prøve wild yammen i første omgang, for akkurat nå ser det ut som vi akkurat rekker el før vi drar på ferie et sted med dårlig muligheter for å legge inn aksjer. Skal sannelig ikke være lett dette! Var det bare nok tabletter til én syklus, eller holder de til flere?

Takk for hjelpen :)

Skrevet

Nei, har ikke opplevd noe spesielt med bidronninggeleen. Begynte med bidronninggeleen dagen etter jeg fikk mensen. Tok bare to tabletter jeg da. Men wild yammen tok jeg bare et par dager etter EL. Har igjen masse tabletter jeg, har ikke brukt et brett av bidronninggeelen en gang :-p Men tror jeg glemte å ta noen dager :-p

Du må ha masse lykke til, håper jeg får høre ifra deg om hvordan det går :-) Synes det er spennende, litt vanskelig å rive seg fra "Bli gravid" tråden.

Skrevet

Mon90 *1MA*

Jeg hadde IKM 12 Juni , er 3 dager over nå og kun hvit utflod, det strekker i magen og får av og til følelsen av å plutselig måtte spy :) håper håper, har en test, skal ta den imorgen når jeg våkner. er spent.. Er den negativ så begynner jeg med bidronning gele og wild yam når mensen kommer :) vist den kommer ;)

Skrevet

Gratulerer :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...