Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ammer sønnen vår fortsatt,han tar desverre ikke flaske,noe som er kjipt siden han biter...

men etter at han har begynt med fast føde vil han jo nesten ikke ha melk,jeg ammer han tidlig morgen ,litt på tidlig formiddag,kansje litt sånn i totia , og engang før han legger seg rundt 8, og engang på natta...tror gjennomsnittet er tre ganger i døgnet...

er det noen som vet litt ang dette med melk når de blir større??eller noen som har det lignene??eller er tre ganger i døgnet nok?

tips og råd tar jeg gjerne imot...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, ville bare si at det ligger en lignendes tråd litt lenger ned! så høres ut som det er fler enn deg som har det på samme måte.

Men jeg ville jo tro at det er normalt at dem drikker mindre når dem får fast føde, jeg merker det også på gutten min som nå får nesten 1porsjon grøt pr dag. han blir 6mnd om 10 dager. Har lurt litt på dette jeg også egentlig.

Men tenker at så lenge det er en del væske/melk i den faste føden han får så bør han jo få i seg nok.... (?)

Håper flere kan svare som har erfart det samme. Eneste tipset/rådet jeg tror jeg kan komme med er å prøve å amme litt før alle måltidene, sånn at de får i seg melk først, og så spiser det de orker av fast føde, og da holder man også melkeproduksjonen oppe. :)

Skrevet

he he vettu hva, jeg så ikke den tråden før jeg hadde skrevet og posta den jeg... hehe så opptatt av meg og mitt så tenkte ikke over det=)

egentlig enig i det du skriver, jeg ser litt an på almentilstanden også jeg,

han har det jo ganske bra=)

Men så har jeg lest at melka er den viktigste næringen de får første året.

og jeg merker jo at når jeg prøver å amme han men så han er ikke alltid interessert selv om det er mattid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...