Gå til innhold

Hihih..sønnen min tok sitt første skritt i dag :D 9 mnd og 9 dager gammel..

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Og vi var så heldige at både jeg og pappa'n fikk se det, til og med mormor (min mor) som var på besøk fikk det med seg..vet faktisk ikke hvem av oss som var mest rørt! hehe

Han var tidlig ute med å sette seg opp selv, rulle begge veier og krabbe, (krabbet da han var 5,5 mnd, rullet begge veier rett etter 3 mnd og reiste seg opp og gikk rundt bordet da han var 1 uke unna 6 mnd) Vi trodde derfor også at det skulle gå ille kjapt med gåingen...men det stoppet (heldigvis) litt opp. Men gud så stolt jeg er nå! trallallaaa.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink han e ;)

Skrevet

Det må være litt morsomt å se en så liten baby greie å gå? He-he! Hvor lang er han forresten? Skjønner du føler deg stolt :)

Jenta mi er litt over 10 mnd og kommer neppe til å gå før hun nærmer seg året. Foreløpig tar hun noen skritt sidelengs rundt bordet og lignende. På evig jakt etter duken og alt annet hun ikke har lov til å ta ;)

Skrevet

Så MORRO! Skjønner godt at du er stolt ja:)

Her går snuppa rundt bordet og det har hun gjort i 1 mnd tid nå (akkurat blitt 8 mnd) så lurer på om hun kan begynne å gå tidlig. Har sluppet seg ett par ganger og stått litt alene. He he Håper hun tar sine første skritt hjemme så vi får sett og ikke i bhg.

Kos deg med flinke gutten din:)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Veldig stolt ja! Men jeg tror man er like stolt uansett når de begynner å gå, om det er 6 mnd eller 2 år! Jeg er iallefall veldig glad for at han lærte å høre når vi sier nei før han tok det første skrittet! Hehe..ikke alltid stas med unger som er tidlig ute. Jeg vet ikke helt hvor lang han er nå, han bruker 80/86 i klær, så må vel være rundt der et sted!? Han er jo fortsatt baby, men liten har han vel aldri vært. (4010 g og 53 cm ved fødsel) Han er iallefall større en fettern sin som er rett over året nå.

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)
Skrevet

Så moro, første skritt mot selvstendighet :) Gratulerer så mye =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...