¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 12. juni 2011 #1 Del Skrevet 12. juni 2011 Her har det ikke skjedd noe enda, men vi har heller ikke helt kommet i gang med nøye prøving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. juni 2011 #2 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg testet positivt 13. mai, -på dag 26, men fikk bare gleden av å være gravid i 5 dager. Testet i går, på dag 26, men den var negativ. Har sååååå lyst til å teste i dag, men drøyer det til i morgen. Med mine to første barn, testet jeg positivt på dag 28 med begge. Tror jeg har normalt sett har 31 dagers syklus, men iom at forrige periode var første pp så vet jeg ikke om det stemmer fremdeles.. Har egentlig ikke store forhåpningene denne mnd. Hadde sex bare 2 ganger, og det var helt i et par dager etter kalkulert el, etter 28 dagers syklus.. Men vet jo ikke om jeg har fått el på denne tiden pga SA'en jeg hadde. Har heller ingen særlige symptomer slik som jeg har hatt med de to andre... Eneste jeg har er litt stikninger i brystene og et par stikk i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*3 prinsesser* Skrevet 14. juni 2011 #3 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg er i uke 8 nå med nr. 3:-) Har troen på at dette skal gå veien. Lykke til til dere prøvere, når dere minst venter det sitter plutselig spiren:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitt_nick_er_Nick Skrevet 14. juni 2011 #4 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei! Jeg mistet min spire for en uke siden i SA (i uke 12). Så no skal det prøves på nytt igjen :-) Håper spiren sitter raskt igjen. Har brukt varierende tid. 2 pp på 1. mann, 1 år på 2. mann og 2 pp på den som endte i sa, så blir spennende å se. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juni 2011 Hei, trist å høre at dere har hatt sa, håper spirene sitter snart!! Å gratulerer med spire i magen Jeg har fulgt godt med på syklus i hele år, det viser seg at jeg har syklus på alt fra 31 til 38 dager. Har ikke bruk el-test før, så det er jo litt vanskelig å vite når el er. Kjenner det noen ganger da, bl.a. de siste dagene, så det blir spennende å se Må kanskje skaffe noen el-tester... Bruker dere det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤mitzi¤ Skrevet 25. juni 2011 #6 Del Skrevet 25. juni 2011 Hei Slenger meg på jeg også vi brukte 6 mnd på første snupp og to mnd på andre snuppp Å nå har jeg regnet ut at min nest el (1pp) ska være rundt den 5 juli Såååå spent... Men har kjøpt eggløsningstesterbare for å være sikker... Har erfaring med at jeg har ganske sein el, så det er ikke alltid at utregningen stemmer med el.. Spennende tider framover, men skal nyte hvert sekund... Lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 25. juni 2011 Såå spennende Gleder meg jeg og Men, er det mulig å regne ut el når syklus varierer? Min er alt fra 31-38 dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 25. juni 2011 #8 Del Skrevet 25. juni 2011 Det er ikke mulig å regne ut når tid el er ved så varierende syklus. Det jeg hadde gjort er å tatt utgangspunkt i den korteste syklusen, og passet på å ha sex rundt den. Under optimale forhold, kan sædcellene leve opptil ca en uke. Ved 28 dagers syklus er el på dag 14, ved 31 dager vil den vel da komme på 17 hvis jeg ikke regner helt feil. Hvis du da passer på å ha sex fra dag 17 og en uke framover så er det iallefall ikke deres feil om det ikke klaffer ;-) Noen foretrekker å ha sex hver dag, andre annenhver dag, da de mener at det er bra for mannen å "spare" opp litt. Strengt tatt er det vel ikke nødvendig med sex mer enn hver 4-5 dag, men da kan en også risikere å ikke treffe.. Selv er jeg begynt med el-tester denne perioden. Det er i dag 4 dag jeg tester, da jeg er veldig usikker på syklusen min etter en sa. Er i dag på dag 12, så jeg må nok vente enda noen dager før el... Så egentlig bør jeg hoppe til køys i dag om jeg vil prøve på ei jente ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤mitzi¤ Skrevet 25. juni 2011 #9 Del Skrevet 25. juni 2011 Min syklus er på 28-31 dager, så jeg gjorde som Rose-to troll-snart tre skriver, gikk ut fra den korteste syklusen og så kjører vi på Men synes d er litt greit med eggløsningstestene for da er jeg jo helt sikker på når el er De kommer vel i posten over helga tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 28. juni 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 28. juni 2011 Takk for svar Rose og mitzi! Høres logisk ut slik dere sier det. Så for vi ta utgangspunkt i det å se hva som skjer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå