Gå til innhold

gleder meg slik til lille beibigull :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

må ikke gå å bekymre deg da =) det kan jo ikke være noe bra for deg eller spiren! Prøv å slappe av og gjør ting du vil og ikke stresse så mye =) Jeg er faktisk mye roligere enn jeg hadde trodd hehe. Tar ting som det kommer og nyyyter dette =) Vil ikke ha fler enn 2 barn, så da skal jeg nyte de to svangerskapene også =) Og skulle det gå galt, så er det ikke så mye å få gjort med det desverre. Så krysser alt jeg kan for deg =)

Skjønner virkelig hva du mener! Nå som det nærmer seg 12 uker (to uker igjen) syns jeg tida har stoppet opp. Går litt opp og ned det der med bekymringer. Føler meg langt fra trygg, og nå har jeg i tillegg sagt det til mange de siste dagene, noe som jeg plutselig angra litt på. Tenk om noe skulle skje... Satser på at tida går litt fortere når dette trimesteret er over. Eller, da er det liksom ikke noen hast lenger..

har også 2 uker igjen til uke 12 :)

dette blir mitt 3 barn, barnefaren har sagt det til så mange så får helt panikken for at noe skal gå galt nå, har vært på 2 ul å alt så bra ut, men jeg har så lite plager.

med de 2 første var jeg kjempedårlig i 6 mnd, så da føltes det egentlig ganske trygt :P

nå kan jeg glemme at jeg er gravid og gjøre gårdsarbeid som kan være ganske tungt til tider :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...