Anonym bruker Skrevet 12. juni 2011 #1 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg er en ung mor på 24 år, veier pr idag 111 kg! Ikke det at det er så utrolig mye at folk snur seg etter meg på gata, men det er mye! Tro det eller ei, min trivselsvekt er 86 kg. Jeg passer ikke til å være normalt slank, men jeg passer faktisk å veie 86 kg. Noe som betyr at jeg "bare" er 25 kg overvektig. Jeg har gått ned i vekt en gang før, gikk da ned 23 kg på 3 mnd.. Jeg gikk ned 12 kg på en mnd, og de resterende 11 kg-ene over to mnd. Dette var i forfjor, og jeg følte meg helt fantastisk! Men, så mistet jeg grepet, begynte å spise usunt, og nå er jeg her igjen! Jeg har så utrolig lyst å være 12 kg lettere om en mnd, men jeg klarer det ikke. Jeg klarer bare ikke komme i gang, og jeg har ikke ett snev av motivasjon. Jeg elsker usunn mat, og jeg elsker å kunne spise det jeg vil når jeg vil. Jeg har ikke selvkontroll når det gjelder mat. Og noe livsstilsendring kan jeg ikke begynne på ennå. Jeg har den rare oppfatningen at jeg må gå en kur, for å føle at det fungerer. Går jeg ikke kur, så går jeg ikke ned i vekt, er min oppfatning, selv om jeg vet at dette ikke stemmer.. Kan jeg ha noen form for spiseforstyrrelse tror dere? Siden jeg ikke klarer å ha ett sunt forhold til mat? Og en liten uvesentlig ting til.. Kan jeg drikke pepsi max dersom jeg feks går Grete Roede, uten å legge på meg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143317743-herregud-da-hvorfor-klarer-jeg-ikke-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå