Gullis :) Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 I dag fikk testet jeg positivt ...igjen . Hadde en SA i desember og en MA i mai med utskrapning den 9. mai. Vet ikke jo ikke når EL var men har følt på meg at det var en spire på gang igjen, eneste som mangler i forhold til sist er ømme pupper. Slipper over hodet ikke jubelen løs, for alt jeg vet kommer TR..eller det går galt igjen. Noen som kjenner seg igjen????
Liinus Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Skjønner hvordan du har det! Jeg hadde en MA i mars og oppdaget at jeg er gravid igjen nå, men slipper virkelig ikke jubelen løs selvom. Er så redd for å miste igjen. Grusomt å gå å bare vente. Skal ringe legen i morgen og be om tidlig ultralyd. Hadde vært greit å se om lillegull utvikler seg som h*n skal
Gullis :) Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2011 Det er en veldig rar følelse, er jo bittelitt glad..men mest redd, hvor langt på vei er du ?
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 13. juni 2011 #6 Skrevet 13. juni 2011 Gratulere så mye Gullis:) Jeg har vært igjennom det samme som deg, nemlig 1SA og 1MA. Vi får håpe at alle gode ting er tre. Selv er jeg 11+4 i dag og har vært på UL to ganger og sett hjertet. Skal igjen nå på onsdag og gruer meg masse. Har de siste dagene mistet symptomene og skjønner ikke at jeg kan være gravid siden jeg ikke kjenner noe. Men! Må nok innse at ting sikkert er i skjønneste orden og at med min bagasje så kommer jeg til å være bekymret resten av svangerskapet! Lykke til videre:)
Gullis :) Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2011 Du er jo der i svangerskapet hvor symptomene SKAL forsvinne så alt er nok i den skjønneste orden men jeg skjønner deg så godt. Heldigvis blir det litt bedre når du begynner å kjenne liv, da får man jo bekreftelser hele tiden . Nyt at du har kommet SÅ langt , håper jeg er like heldig som deg denne gangen. Det er ganske tøft merker jeg...men man må jo bare bite tennene sammen og stå idet !
Mammapudding Skrevet 13. juni 2011 #8 Skrevet 13. juni 2011 Gratulerer igjen Gullis Håper virkelig dette går bra
*flux* Skrevet 14. juni 2011 #9 Skrevet 14. juni 2011 hurra! Gratulerer Gullis! alle gode ting er tre vet du=)
Gullis :) Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2011 jaa!! La oss håpe det . Har ingen "magefølelse" på hvilken vei dette går. Sist hadde jeg så god magefølelse men denne gangen er det helt nøytralt..kanskje litt dårlig om jeg skal være ærlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå