Gå til innhold

Positiv test :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da prøver vi igjen! SA i desember og MA i mai med utskrapning 9.mai. Nå er jeg gravid igjen ....håper så inderlig det skal gå bra denne gangen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye gullis . Du er jo super fruktbar ; )

Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen ; )

Håper virkelig jeg følger etter deg snart !! Men samtidig er jeg livredd for flere Ma ... Men nå skal det tenkes positivt.

Gratulere igjen

Skrevet

Tusen takk Metti :). Håper også inderlig at du følger etter veldig snart!!!

Jeg er veldig ydmyk og glad for at jeg faktisk er så fruktbar..jeg er jo snart 40 år. Sa det til mannen min istad at uansett hva som skjer nå skal v være så takknemlige. Kvaliteten der er jo ikke på topp der heller så det er et lite under at det klaffer som det gjør. Nå kommer jeg vel til å holde pusten i dagene fremover. Har bestemt meg for å ikke gjøre noen store endring i kaffedrikking , kosthold, trening eller andre ting foreløpig. Ender dette i en kjemisk blir det enda værre om jeg lagt veldig mye i den positive testen. Høres kanskje rart ut men kanskje du skjønner siden du har opplevd MA selv. Husker øyeblikket så altfor godt da vi skjønte at det var over...er faktisk ikke mulig for meg å tro at det skal gå bra denne gangen heller...

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test!

Skjønner godt det må være vanskelig å tro dette skal gå bra, men krysser fingrer og tær for at denne graviditeten går bra!

Alle gode ting er tre;) Håper denne spiren sitter i alle 9 mnd:)

Skrevet

Gratulerer så mye, krysser fingrene for at spiren klamrer eg fast denne gangen.

Skrevet

jepp, alle gode ting er 3!!

Gratulerer så masse:-)

Skrevet

gratulerer så masse =)) krysser alt jeg kan for at spiren sitter =)

Skrevet

Gratulerer!!! :) Det var gøy å lese!! Denne gangen skal det gå bra;) Masse lykke til:)

Skrevet

Tusen takk :) Det er så utrolig koselig å få slike meldinger!

Skrevet

lykke til :) strø litt babystøv på veien da :)

Skrevet

Jeg kan strø masse babtstøv :)! Tusen takk !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...