Gå til innhold

Brasiliansk voksing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har prøvd brasiliansk voksing i slutten av sv.skapet? Hadde ei venninne som gjorde det nå, hun ble kjempe sår, øm og fikk hvite klumper/byller.. Det er 3 dager siden nå, og hun er ikke blitt bedre. Vurderte det selv, men nå vet jeg ikke om jeg tør? Er det noen her som har gjort det, med hell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok brasiliansk voksing helt opp mot termin sist gang. Det var helt supert. Man er jo litt sår samme dagen, men det venninna di har opplevd høres ikke bra ut. Jeg ville ikke gått til samme sted, for å si det sånn.

Men et hot tips er å eksfoliere (MILD) der man har vokset i en ukes tid etter voksingen for at det øverste hudlaget ikke skal blokkere for hår når det gror sammen igjen.

Skrevet

Jeg hadde 2 runder med brasiliansk voksing før termin i fjor. Synes ikke det var veldig vondt, men ble mer rød-nuppete enn jeg hadde fryktet. Det gav seg etter ei snau uke, men vakkert var det ikke...

Skrevet

Ouch! En er vel mye mer sensitiv når en er gravid tenker jeg. Har ei venninne som gjør det hver mnd eller noe slikt, hun er ikke gravid da. Men jeg velger å la være. Hårene er der for å beskytte - skogen kan jo trimmes. Nei, jeg lar heller være!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...