Anonym bruker Skrevet 12. juni 2011 #1 Del Skrevet 12. juni 2011 Skulle det ikke bli raskere med de nye serverene? I dag er det uutholdelig treigt her inne. For "moro" skyld har jeg tatt tiden på noen operasjoner: Åpne et innlegg: 1 min 32 sek Bytte debatt: 2 min åpne "skriv innlegg": 1 min 46 sek Dette er vel ikke akkurat raskt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2011 #2 Del Skrevet 12. juni 2011 ja, nå går det jo så tregt her at det ikke går an å bruke sidene omtrent. Jeg logger meg ihvertfall av nå, dette gidder jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2011 #3 Del Skrevet 12. juni 2011 HÅPLØST!! I løpet av tiden det tok å åpne "Ris & Ros" var jeg å sjekket babyen, kokte kaffe, leste en artikkel om Patti Smith på Aftenposten og svarte på tre Twitter-meldinger. For å åpne dette innlegget tok det minst like lang tid og dette svaret er sikkert ferdiglagret når jeg kommer tilbake fra Sverige i morgen tidlig...... BIM/DIB blir bare verre og verre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinaputten Skrevet 12. juni 2011 #4 Del Skrevet 12. juni 2011 utrolig irriterende og ikke akkurat som om vi småbarnsforeldre har allverdens med tid heller innimellom søndagsmiddagslaging og bleieskift og underholdning av svigers :/ Synes sidene er tregere enn noen gang, har det noe med all denne reklamen å gjøre kanskje? Min nettleser crasher også hele tiden når jeg er inne på Dib....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2011 #5 Del Skrevet 12. juni 2011 Signerer her. Tok ca 2 minutter bare å få kommet inn på innlegget for å svare. Tror jeg dropper ut fra DIB for en stund. Håper det blir bedre etterhvert, for jeg synes det kan være en nyttig side å ha til tider. For mange gode råd, tips og hjelp. Men hjelper ikke når det skal gå så treeeeeeeeeegt. Spent på å se hvor lang tid det tar å lagre dette svaret jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 28. juni 2011 #6 Del Skrevet 28. juni 2011 Hei alle sammen. Jeg skjønner dere er frustrerte, men har dere merket en bedring i det siste? Håper det har blitt hakket bedre. Gi gjerne beskjed om det fortsatt er ille. Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå