Gå til innhold

Jeg ønsker å ha barnet mitt helt for meg selv. Nekter å skrive opp hvem som er faren, selv om han ønsker å være der for barnet.

Anbefalte innlegg

Jeg har vært mye ute på byen, funnet meg pene menn for å ta de med hjem. Kun for å bli gravid.

Nå har det endelig lykkes! :-) Så nå har jeg ikke brukt for denne mannen. Han som er den biologiske faren har hørt ryktene, selv om han bor i nabobyen.

Jeg ønsker ikke at han skal være inne i bildet. Dette er MITT barn, og jeg vil ha det helt for meg selv. Jeg skal nekte for at han er far til barnet, om jeg så må flytte ut av landet.

Huff, orker ikke mannfolk som liksom tror de har greie på barn. Det har de bare ikke.

Fortsetter under...

Ja, tro hva dere vil dere. Jeg skal hvertfall kose meg med min lille familie. Tenk så deilig å slippe diskusjoner med en mann. Nå kan jeg styre løpet helt selv.

Ser virkelig frem mot dette, og er helt sikker på at jeg har gjort det riktige valget for oss.

HI

Om du ikke tuller har du allikevel tapt muligheten for å ha barnet alene. Han kan kreve dna-test, og da har du faktisk ikke noe valg.

Annonse

HI

hvis du er seriøs og ikke et forumtroll, gled deg.

Han som tror han er faren kan kreve DNA test, møter du ikke opp blir du hentet. Så kan han kreve samvær, og følger du ikke opp får du problem.

Du høres ganske dum ut i det du skriver....

Trollfant!

Og visst du ikke er et troll og mener dette seriøst er du likevel en trollkjerring! Du tenker ikke mye på barnet ditt som en dag kommer til å spørre om sin far. Og hva med eventuelle søsken på farsiden? Visst barn ikke vokser opp med og får en "sperre" for søsken, men møter de seinere kan de faktisk forelske seg i hverandre.

Det er egoistisk og vil gå utover barnet ditt!

EGOISTISK..... tenk å la et barn vokse opp uten sin far. Ille nok med de som faktisk mister sin far pga dødsfall osv. Men å planlegge slikt???? Fy fa..... Du burde ikke fått barn. Kjøp deg heller en valp.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...