Gå til innhold

SA igjen...hilsen masa meg;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis man mister i uke8 +3, vil man automatisk skjønne at man mister? hvor mye blod? hvilke tegn skal man se etter osv???

jeg venter forsatt på å vite om jeg mistet ikke mistet!!!ingen legevakt eller lege sjekker, og time på volvat tok sin tid....ikke før tirsdag....

slitsomt å ikke vite!!!blir jo gal...først syns jeg at jeg merker at jeg fortsatt er gravid, så er jeg sikker på at jeg mistet, så usikker og sånn holder jeg på 24 timer i døgnet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huffameg!

skjønner at du er bekymret. Da jeg mistet sist, var jeg ikke i tvil. Det var så mye blod, og jeg hadde veldig sterke menssmerter. Men nå trenger det jo ikke være likt for alle.

Jeg krysser fingrene for deg, og håper at alt går bra!!

Hvordan gikk det på Volvat da?

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men jeg har opplevd at små blødninger har vært tegn på MA. Det trenger ikke være det, men jegnhar altså opplevd det.

Det er aldri mulig å vite sikkert medmindre du tar en hcgmåling.

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Hei. Det beste er å la være å spørre her inne. For det er gjerne de som har mistet som svarer. Hold deg langt unna google, og slapp av :)

Har du vært på volvat nå? Hvordan gikk det?

Skrevet

Det er et godt råd :) det er ingen her inne som kan fortelle deg noe om din egen graviditet, så du får bare søke den hjelpen du kan og finne ut av det!

Men det er vel naturlig at det er det de/vi som mister som har svart, ref. det hun spør om... :)

Alt kan gå helt fint, jeg har en venninne som blødde under hele svangerskapet og det gikk helt fint. Selv har jeg hatt flere som ikke har gått bra, og en helt vanlig graviditet hvor jeg fikk en skjønn datter, men ingen av de tilfellene var like heller.

Det beste du kan gjøre for deg selv er å ta godt vare på deg selv, og er du urolig, så er det beste å gjøre det du kan for å finne ut av det, med hjelp av legene, ikke internett. Det er det eneste som kan gi deg et sikkert svar.

Lykke til!

Skrevet

er så sant...men utrolig hvor mye man leter etter små smutthull for at ting ikke skal gå dårlig egentlig...innerst inne så tenkte jeg at dete har gått bra,....syns jeg merket graviditet, men i mye mindre grad enn før...dro på ultralyd i går og der fant de en perfekt kropp med bankende hjerte, men også en fostersekk som kan da ha vært et fosteranlegg hvor blødningen da kommer fra...mistet tvillingen...nå er jeg 10 uker på vei snart og krysser fingrene for at lille skatten jeg har blir i magen frem til januar frisk og vakker=)

Gjest Hippo ღ
Skrevet

Så bra!! :) Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne :) Vi satser på at alt går bra da :) Og snart er du over i 2. tri :)

Skrevet

Åh, så godt å høre at det går bra! Da hadde jo også blødningen en årsak. Kjempegode nyheter :) Takk for oppdateringen!

Skrevet

takk til dere=) og er så lettet og glad <3

ønsker alle lykke til og et herlig svangerskap=)

Skrevet

Så bra:) det var kempe godt å vite:) jeg skal på ul selv i dag så j er kjempespent:), tvi tvi

Mvh Gabriela

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...