MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 http://grimsmo.blogg.no/1307282898_trenger_hjelp_til_gra.html Jeg kjenner ikke disse folkene, men har lest bloggen hennes helt fra hun blei gravid. Hun gikk 17 dager overtid med sønnen sin, og han døde.. De har ikke råd til en gravstein, og en gravstein må de jo ha!:/ Hvis alle som kan, bare bidrar med noen få kr hver, så hjelper det jo masse. Alle monner drar !!
Lykkemin Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 åh herregud, dette var noe av det verste jeg har lest om.. tårene triller her og jeg vet ikke hva jeg skal si.. kanskje ble denne historie ekstra sterk da jeg selv hadde et risikosvangerskap og trodde jeg hadde mistet mitt lillegull, det at jeg selv fødde på ahus, det at vannet gikk og de nektet å sette meg i gang.. når alt det er sagt så endte min historie lykkelig og jeg har bare positive ting og si om ahus og personalet der(har riktignok litt vondt i magen fordi at de ikke satt meg igang, men det endte jo lykkelig).. håper for guds skyld at de får svar på sine spørsmål og at de får råd til en gravstøtte for det er det minste lillegutten er verdt!! sender masse klemmer til de og håper de en gang klarer å se lyst på livet igjen..
to til tre Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 huffameg... jeg satte inn penger nå... ingen ord kan beskrive hvor vondt jeg har av dem. det var hjerteskjærende å lese om forventningene hennes på forhånd, og bildene av barneseng og klær som var klare til den lille... helt grusomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå