*Zena* Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Alle tightsene jeg finner i de vanlige kjedebutikkene er så stramme i strikken. Hvor kjøper dere tights hen? Mamma-avdelingen på H&M har jo bare kjempestore størrelser...urk...
kine Skrevet 12. juni 2011 #2 Skrevet 12. juni 2011 Jeg har vært veldig fornøyd med H&M sine jeg, de mammatightsene. Men jeg kjøpte da det ennå gikk an å få i str medium. Skulle hatt et par til men nå har de jo bare store størrelser igjen, synes de er altfor dårlig på å ta inn mamma klær. Husker det var sånn sist gang jeg var gravid og (for 5 år siden). At hvis dem fikk inn nytt måtte man forte seg og hamstre ellers ble det tomt og man fikk ikke kjøpt mer i det svangerskapet :/ synes det er veeldig dårlig utvalg av mammatøy altså. Er bare H&M her som har mammatøy. Tror kanskje lindex i nabobyen har noe...ikke vært der ennå!
Kafo - julibaby12 Skrevet 12. juni 2011 #3 Skrevet 12. juni 2011 Jeg også har HM sin og er kjempefornøyd =)
Kamillamor Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 heisann jeg er også kjempefornøyd med de de har på HM, ikke stramm i strikken i det heletatt de jeg har, og jeg har STOR mage!!! kjøpte str M bare for noen uker siden... lykke til i jakten på den perfekte tightsen
-98-11-13 Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Du får også tak i noen thights hos div. Polarn O. Pyret Butikker! De er jeg veldig fornøyd med. God plass til magen, selv om jeg bare trenger str xs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå