Gå til innhold

Musa etter fødsel???

Anbefalte innlegg

Er førstegangsfødende og lurer litt på om musa blir helt forandra etter fødselen? Hvordan har DERE opplevd det?

Må si jeg er fornøyd med hvordan den ser ut og den er "god og trang", haha..

Men hvis det skulle bli helt løst der nede, får man ikke gratis vaginalplastikk da?

Dumt spm, jeg vet...men kan ikke spørre mamma akkurat :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143317283-musa-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør knipeøvelser, start to dager etter fødselen, fortsett hver dag, hele livet. Les hvordan du skal gjøre det så du er sikker på at du gjør det riktig.

Operasjon for å bli trangere kan gjøre opplevelsen dårligere for deg siden man skader nervetrådene som ligger overalt i musevevet. Ikke til å unngå når man skjærer i vevet.

Hverken ser stor forskjell eller merker noe forskjell, enda jeg har tre fødsler. Men har sluppet å sydd, så har ikke arrvev. Knipe har jeg gjort fra starten av, hver dag, flere ganger for dagen, selv flere år etter fødslene. Gir økt følsomhet og nytelse under samleie. Når du kniper så skal du kunne kjenne etter med en finger i skjedegangen at skjeden trekker seg sammen og strammer rundt fingeren.

Også veldig kjekt for mannen når man kniper under samleie, feks når man rir. Da får man tre gode ting, trener bekkenmusklene, gir mannen økt nytelse og ikke minst så får man bedre orgasme selv på toppen!

Annonse

Mannen min sa at det hadde blitt trangere der nede etter fødsel. Sikkert noe med å ha kommet bedre i kontakt med muskulaturen i vagina.

Jeg har aldri vært stor der nede og det forandret seg som sagt ikke stort etterpå, trakk seg sammen fort og iallefall ikke til det verre sånn sett.

Jeg trener også Pilates, det styrker jo også muskulaturen nedentil på en god måte.

Må si at jeg er dårlig på å trene muskulaturen der nede, men er sånn jeg var før fødsel..

På hvordan den så ut etter fødsel så syns jeg den så mye bedre ut enn før fødsel fordi jeg fikk mye mindre lepper, men så gikk det tilbake til hvordan den så ut før så nå vurderer jeg å operere da dette plager meg veldig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...