Gå til innhold

Noen som har prøvd babyfoot??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har prøvd det to ganger,og det funker som bare det! Tar det på beina og sitter med det i to timer.(så en film mens jeg hadde det på). Så går det ca en uke ,og det begynner å flasse.da får du fjernert nesten alt av død og tørr hud under hæl,tær og fotsåler :-) Skal ta det nå før sommeren setter inn igjen :)

Prøvde det før sommeren i fjor og det funket som bare det. Vel verdt pengene synes jeg. Tror det varierer hvor lenge de varer fra person til person da for en venninnde av meg sa hun måtte file igjen etter kort tid, men hos meg varte det til utpå høsten før jeg følte at jeg måtte file igjen.

Annonse

hmm, er jo på hælane jeg har tykkest hud og virkelig håper babyfoot kunne gjøre underverker, men det er vel verdt et forsøk ser det ut som av kommentarene her, takker alle sammen, blir å prøve.. ferie om 2 uker, og hadde jo vært fint med mjuke føtter til det!!

HI

Jo, takke seg faen for at jeg teste ut den møkka der ja. Resulterte i at jeg fikk hard hud steder jeg tidligere hadde myk hud i etterkant, så ALDRI igjen. Kosta meg tre turer hos fotpleier for å fikse opp i fadesen. Styr unna er mitt råd! Ta heller en tur på apoteket å snakk med dem, finnes mange gode produkter der, greit å ta et skikkelig fotbad, file og så viktigst av alt, smøre føttene hver kveld før man legger seg. Viktig å ikke file for mye, for problemet er at hvis man fjerner for mye hud så blir den enda tykkere senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...