Gå til innhold

Vil dere stemme på lille prinsen min? (Lanoungen)

Anbefalte innlegg

Har nå meldt han inn der.. og håper på masse stemmer hver dag :)

lille William takker alle dere skjønne mennesker som stemmer på han :-D

http://www.lano.no/bidrag/william-akershus-1

Fortsetter under...

Nei! Jeg er møkklei av alt som har med lanoungen å gjøre. Går det ikke ann å få fred. Mas heller på facbookvennene dine, de kan i det minste slette deg som venn om de blir lei maset. Jeg kan bare finne meg et annet forum, men jeg trives utrolig nok her inne til tross for lanomas og ustabile nettsider.

Annonse

Annonse

Synes det er synd at vi ikke har lov til å være stolt, og skryte av ungene våre...

du som sa vi fikk holde oss til fb, fordi du ikke ville bli spammet: Det er da bare å la være å gå inn på linken... Det står tydelig på overskriften at dette handler om lanoungen... Alle mammaer er jo stolte av prinsene og prinsessene sine :) Hvorfor rakke ned på de for det?? Er virkelig janteloven så sterk at vi ikke kan skryte av det vi er mest glad i ??

Synes prinsen din var kjempesøt jeg, med glimt i øyet :)

Forstår ikke dette med lanoungen. Alle som gidder å stemme må vel ha barn selv de vil ha på topp her? Evt er de besteforeldre el. Dermed stemmer folk kun på sine egne og det er om å gjøre å ha størst slekt/flest venner?

Hele oppllegget er idiotisk spør du meg,babyer burde ikke bli vurdert for utseendet sitt på denne måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...