Gå til innhold

Endelig har jeg innrømmet for samboer at jeg hadde fødselsdepresjon...

Anbefalte innlegg

Det er 2 1/2 år siden jeg fikk barnet mitt og jeg slet veldig underveis i svangerskapet og etter fødselen. Jeg visste at mannen min helst ikke ville ha flere unger og trodde at jeg skulle bli nødt til å ta abort når han fant det ut...

Jeg brukte enormt mye energi på dette og det har bl a resultert i at jeg har måttet ta noen valg i livet som jeg skulle vært foruten... Jeg har ikke vært en god mor og kjæreste på flere år og har kanskje påført barna mine unødig mye stress fordi jeg har endret oppførsel for å skjule depresjonene mine... Jeg er utrolig lei meg for alt jeg har latt dem gå igjennom men føler at jeg er på vei ut av dette nå!

Jeg har klart å sette ord på det for han jeg elsker og gitt han en forklaring på hvorfor jeg ikke klarer å leve opp til andres krav og forventninger i hverdagen.

Jeg går i gestaltterapi som et resultat av at jeg har gått sykemeldt og det løsner litt etter litt inni meg...

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget annet enn å sette ord på det og kanskje vise andre at det er veier ut av ting.

Fortsatt god lørdagskveld, jenter og ikke la det gå år og dag før dere søker hjelp for følelsene deres :-)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...