lillegull2 Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 På to dager har jeg merket 3 små slimklumper som er gulaktig. Er dette vanlig? Har ikke hatt blødninger eller noe annet.... Kan det være slimproppen? Blir veldig glad om noen har noen erfaringer med dette Er gravid med tvillinger
Edelweis Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 tror du er nr 4 som har sport om dette mens jeg har vært her på 2 tri. Ja, jeg har også masse slim til tider og første gang trodde jeg dette var slimproppen, fordi jeg startet fødsel med slimproppen gikk forrige gang og den så slik ut. men tydligvis så er dette ikke uvanlig og det dannes ny slimpropp igjen om noe skulle komme ut har jeg fått til svar av JM og flere som har svart her inne!
lillegull2 Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2011 Ååååååååå tusen takk for svar og så raskt Du er en knupp Klem fra meg til deg
Mrs. Bouquet Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Jeg tipper det ikke er slimproppen. Det er vanlig å slime mye mer enn normalt når en er gravid. Ha mye utflod også, noen har til og med så mye utflod at det av og til renner nedover låra. Når jeg mistet slimproppen sist var den som en skikkelig propp og mer i konsistens som gummi enn slim.
lillegull2 Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2011 Tusen takk for god tilbakemelding Nå slapper jeg fullstendig av Ha en deilig pinse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå