Gå til innhold

Gravid og nettopp blitt alene, kan noen være så snill å se på meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lettere for frøknene her inne Å se på tråden din hvis du ikke signerer med anonym. Gjør det vanskligere som jeg har forstått. Ser du har signert med navnet ditt i innlegget men må jo få frøknene til å se på tråden din først, noe som iallefall jeg ikke hadde orket med så mange "slemme" anonyme her inne..

Hjelper iallefall med en liten dytt jeg også da:)

Hei Silje,

Jeg skal se om jeg får opp noe på deg. Jeg blir først og fremst veldig trist og får lyst til å gråte når jeg kobler meg på deg. Er du veldig lei deg? Det kan jo være mye hormoner inne i bildet også, men føler det er pga bruddet og at du er mye lei deg for det. Tenkte det nettopp har skjedd - og når jeg leser overskriften din en gang til, så ser jeg jo at du har skrevet at det nettopp har skjedd. (Det er ikke alltid jeg ser så veldig nøye på innholdet i overskriftene - men bare får en følelse rundt det som står der uten å registrere ordene helt... om du skjønner). Føler i alle fall at det er veldig sårt nå - og det er det oftest etter et brudd. Og det er kanskje riktig også? Ekstra vanskelig når man er gravid...

Det positive er at du har noe å se fram til i forhold til babyen som kommer! Jeg får opp veldig feminin energi rundt deg - og vil tro det er ei lita jente du venter på.

Tror du blir værende en del alene med babyen. Men det greier du fint. Du er sterk og dette greier du veldig bra!!

Jeg tror dere kanskje prøver å komme sammen igjen for babyens skyld, men jeg er usikker på om det blir noe varig. Det kommer veldig an på hva dere vil med livene deres og hvordan dere vil leve. Jeg føler dere er veldig forskjellige og at han kanskje er litt umoden?

Jeg tror du kommer til å ta opp igjen studier og fortsette med dette når barnet er 2-3 år. Det kommer til å bli mye å gjøre i årene framover, men det vil gå bra for deg. Føler du er i jobb nå, men at det ikke er det du ønsker å jobbe med resten av livet. Er du assistent i barnehage, jobber i butikk eller noe lignende? Føler at du ikke helt får brukt alt du egentlig kan i jobben du har i dag - og at dette kommer til å forandre seg i framtiden. Du har mange gode egenskaper og mye kunnskap - og du kommer til å blomstre opp når du får brukt dette i jobben din. Jeg får deg inn som veldig kreativ og åpen. Du er veldig flink på mange områder, og jeg tror du kan passe i veldig mange type jobber. Du må bare finne det du virkelig brenner for (jeg tror du til dels har funnet dette, men du må fullføre noe før du er helt i mål).

Ser flytting før babyen kommer. Bor du et sted midlertidig nå? Ser at du får noe mer fast. Jeg får inn at du får god hjelp av foreldrene dine og at de er der og støtter deg.

Dette var det jeg fikk opp på deg intuitivt nå. Jeg kan godt legge noen kort på deg senere, hvis du vil. Det kan være greit å få en liten tilbakemelding først og se om det i det hele tatt var noe som stemte.

Masse lykke til! Kos deg i svangerskapet <3

Tusen takk for svar Sanna28! Jeg begynte å gråte når jeg leste det, stemte ganske så godt.

Jeg er veldig langt nede nå ja, har slitt med depresjoner i mange år og sluttet på medisinene da jeg fant ut at jeg var gravid. Har det ekstra tungt pga. bruddet nå. Men det fungerer dårlig mellom oss, han kan bli veldig stygg i munnen og skjeller meg ofte ut. Så jeg orket ikke mer..Men han vil jo tilbake, men jeg vet ikke om jeg orker det. Han er veldig umoden ja, og hadde ikke lyst på barnet i starten. Og dette trekker han alltid fram når han blir sint. Og vi er veldig forskjellige og som du sier.

Jeg jobber for øyeblikket i barnehage, planen var egentlig å gå tilbake til studiene nå til høsten, men utsetter det til neste høst pga. babyen. Jeg har igjen to år av bachelor og vet at det er dette jeg ønsker å studere.

Jeg bor her egentlig ikke midlertidig, men vurderer å flytte nærmere familien min da det kunne ha gjort meg godt. Bor for så vidt ikke så langt unna nå, så det er noe jeg tenker over. Har heller ikke bodd her jeg bor nå så veldig lenge.

Jeg har forresten vært på ultralyd og fikk da vite at det ser ut som det blir en gutt, så det er vel det eneste du kanskje tar feil på.

Jeg hadde satt veldig pris på om du kunne legge noen kort på meg. Og muligens fortelle meg hva jeg burde gjøre i forhold til barnefaren...Er så tungt, jeg vil jo på en måte få det til å fungere siden vi skal få barn. Men samtidig så vet jeg ikke om det er så lurt. Han vil jo veldig gjerne fortsette.

Tusen takk for svar...det rørte meg veldig!

Annonse

Jeg var veldig usikker på kjønnet, men fikk opp veldig feminine energier rundt deg. Det kan godt være dine energier jeg får opp også. Gutt er jo supert, da! :))) Du er heldig! Det er en tøff periode du går igjennom nå, men det blir lysere. Jeg tror dere får noen runder fram og tilbake gjennom graviditeten - og det kan jo hende han blir mer moden etter hvert. Det kommer veldig an på hva du vil og hvordan du vil ha det i livet ditt.

Du kommer til å bli mye sterkere når du får ferdig BA-en din! Det må du virkelig prøve å få til! Det kommer til å forandre deg mye.

Skal se om jeg får lagt noen kort på deg i kveld eller i morgen.

Ta vare på deg selv og den lille <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...