elisabeth89 Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Hei! Jeg hadde siste mens 17.mai, hadde eggløsningsblødning (brunt blod) forrige helg... var i trondheim og fikk satt inn frys embryo på tirsdag og nå er det jammen brunt blod igjen Hva skjer a??
Nutte87+ februar spire! Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 det kan være en feste blødning =) jeg fikk det 4 dager etter inseminering sist =)
elisabeth89 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2011 Oki... men har hatt det siden fredag da... bare litt brunt på papiret når jeg har vært på do.. og litt brunaktig utflod liksom.. litt nå og da.. men begynner å bli mindre i dag da... så vi får se... Kjempeglad på dine vegne Hvordan er formen da??
Nutte87+ februar spire! Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 formen min er veldig fin =) Har en del murringer som kjennes i mage og rygg, blir fort sliten. Blir også litt uggen om jeg ikke tar meg 10 min om jeg er sliten. Men ellers er alt suupert =) Jeg krysser i hvertfall fingrene for at dette er en festeblødning og at du får positiv test snart =)) sender litt bebi støv =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå