Gå til innhold

Jeg skal gjøre det slutt med samboeren min i kveld.

Anbefalte innlegg

Nei, det er overhode ikke flørting. Jeg har en mye mer flørtete tone med et par av mine kompiser. Det betyr ikke at jeg vil ha sex med noen av dem. Men det du beskriver her er helt vanlig samtale. De har sikkert ikke så mye å snakke om siden det er lenge siden, og da blir det litt hihi og haha....

Fortsetter under...

Ok..kanskje jeg ikke skal sparke han ut da...men jeg skal prate med han..får i mitt hode betyr dette at han vil ha sex med henne..selv om han sier han elsker meg..og siden jeg er så sjalu så er det vondt.

Så bare døm meg.

Jeg tåler det.

HI

Annonse

Vi har vært sammen i 7år da...og alt er fint.

Men ja jeg sliter med sjalusi, men hva vet vel dere...tror dere ikke jeg har grunn til det kanskje? Og dessuten ga han henne nummeret sitt slik at hun kunne ringe han neste gang hun var ute på byen...det sier vel litt!

HI

Jeg vil kalle meg ekstremt sjalu, men tilogmed jeg syns dette ble aaaaltfor drøyt. Det der er jo litt småflørting men absolutt ikke noe hinting til sex. Ofte sier man bare slik for å være høflig og kommunisere (altså at de liksom kan møtes om de er ute begge to og på samme sted)

Så å gi en gammel venninne telefonnummeret sitt er utroskap??!?!?

Hvis de har lyst til å treffes er vel det på sin plass å veksle telefonnummer. Du er ikke helt riktig i hodet ditt. Hadde min mann vært slik som deg så hadde jeg kastet han ut. Er du riktig heldig blir han så forbannet at han kaster deg ut. Hadde vært til pass for deg!

Annonse

OK..

Jeg kan innrømme at jeg skrev dette innlegget 5min etter jeg leste det på msn, og jeg var sint...tenkte det værste!

Men etter å ha lest svarene her og tenkt meg om så kanskje ikke det var såå ille alikevel..men han er straks hjemme så jeg skal spørre han, men jeg skal ikke kaste han ut....

Jeg sliter foresten med sjalusi fordi jeg har blitt mye sviktet av tidligere kjærester, og jeg ser på min kjæreste som verdens snilleste og beste...men jeg stoler ikke på han...jeg ser for meg at noe fælt vil skje snart og er overbevisst om at han lurer meg..

Den værste følelses noen kan gi meg er "svik"...og jeg vil heller svikte først istedenfor å bli sviktet, skjønner mange av dere mener jeg er ustabil..tja er vel det når det kommer til sjalusi...dog jeg aldri nekter han å gå ut eller noe.

HI

OK..

Jeg kan innrømme at jeg skrev dette innlegget 5min etter jeg leste det på msn, og jeg var sint...tenkte det værste!

Men etter å ha lest svarene her og tenkt meg om så kanskje ikke det var såå ille alikevel..men han er straks hjemme så jeg skal spørre han, men jeg skal ikke kaste han ut....

Jeg sliter foresten med sjalusi fordi jeg har blitt mye sviktet av tidligere kjærester, og jeg ser på min kjæreste som verdens snilleste og beste...men jeg stoler ikke på han...jeg ser for meg at noe fælt vil skje snart og er overbevisst om at han lurer meg..

Den værste følelses noen kan gi meg er "svik"...og jeg vil heller svikte først istedenfor å bli sviktet, skjønner mange av dere mener jeg er ustabil..tja er vel det når det kommer til sjalusi...dog jeg aldri nekter han å gå ut eller noe.

HI

Du kommer til å miste mannen din hvis du skal holde på sånn..

For familiens skyld burde du oppsøke hjelp for å håndtere sjalusien din.

Det er ingen unnskyldning at du ikke har blitt behandlet bra før, du kan ikke drasse med denne bagasjen inn i dette forholdet.

Jeg har blitt mishandla av en eks og en annen var utro. Jeg kan jo ikke gå rundt å være redd for at mannen min plutselig skal slå meg eller være utro...

Lykke til HI!

Du virker utrolig umoden, hvor gammel er du egentlig? Du hadde nok gjort deg selv og din samboer godt med å få deg hjelp. Du ødelegger han med sånn sjalusi.

Føler egentlig dum som svarer deg for jeg tror fortsatt du er et TROLL!!

Dette tror jeg bare er et tulle innlegg for å skape debatt om noe veldig uvesentlig. Men om det faktisk finnes SÅPASS sjalue folk, så er det ikke rart det er krig i verden. Snakk om å blåse noe helt ut av propisjon da.

Har han noen gang gitt deg grunn til å ikke stole på han??

Alle har det i seg å flørte med det motsatt kjønn uavhenig om man gjer det bevisst eller ubevisst. Ta deg heller en samtale slik han vet hvor du står å forklar hva du tenke. Så ville eg fått noe hjelp til å roet ned sjaluisen, for vist ikke kan det ødelegge et forhold som kanskje er kjempe bra,men du ikke ser det før det er for sent.

Her var det mange umodne anonyme!

HIs reaksjon er faktisk helt normal og svært vanlig.

Når man ser noe slikt fra den man er glad i og redd for å miste, reagerer man slik.

Tenker at nå er det over og ut for han, vil ikke gi han en sjans til å såre en nærmere. Mens når man selv har kommet over sjokket, skjønner man jo selv at det kanskje ikke er en grunn til å gjøre det slutt.

Men at du skal la han/ be han forklare seg er helt riktig. Å vise at man bryr seg og ikke tolererer slik oppførsel vil gjøre at den andre kanskje tenker seg om.

Hadde det vært meg som hadde denne samtalen, mannen min fant det ut og IKKE reagerte. Ville i hvert fall jeg blitt skuffet og sjansen for at jeg hadde vært utro hadde vært større.

Stol på magefølelsen, men ikke gjør noe overilt Hi. La han forklare seg og prøv å ta situasjonen så fattet som mulig.

LYKKE TIL HI

20.38 Har du lest det ho skriver at han har skrevet?? Det gir da ingen grunn til å tro at han planlegger å være utro.. Voldsomt å bestemme seg for å kaste ut mannen på et sånt grunnlag. Om det er noe mer som ligger til grunne for det, bør ho ta det med i innlegget sitt for det som han skriver er det mange som gjør..

Umoden anonym kan du faktisk være sjæl!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...