Gå til innhold

Jeg skal gjøre det slutt med samboeren min i kveld.

Anbefalte innlegg

Gruer meg, vi er liksom ett solid par med 2 barn.

Familien for vel sjokk.

Men jeg er sjalu og orker ikke bli lurt

Alle sier mannen min er såå snill og at jeg kan stole på han, men neida han er så ekstremt flørtete med andre.

Og i dag hadde han glemt å logget seg av messenger eller hva det heter, uansett der skriver han med en gammel vennine fra hjemstedet sitt.

Han: Å det blir sikkert gøy.(og noe annet uvesentlig) Han. Synd at jeg ikke var der på festen. Han: Har vel aldri sett deg full jeg? Hehe Hun. Å har du ikke? hihi

Han: send en sms neste gang jeg på hjemtraktene så kan vi møttes hvis jeg er ute.

Hun: OK. STORT SMILEFJES.

Han. snakkes.

Hun . det gjør vi..

Ca noe slikt, fy faen han kan pakke kofferten i kveld, han er hjemme om 1 time fra jobb.

Fortsetter under...

Jeg tror du har rett i at du er en smule sjalu.

Er det forskjell på små og store smilefjes på msn? Ikke på min i hvert fall.

Jeg bor også langt fra hjemstedet mitt, og må si det er mange jeg syns det er kult å møte når jeg først er hjemme.

Jeg syns dette virket ganske uskyldig. Og hvordan kan man si at hun andre er løs? Kjenner du henne?

Virker som du leter etter en grunn til å gjøre det slutt her. Sorry!

Annonse

Ja jeg skal gjøre det slutt.

Tenker på barna. Men jeg for heller si til han at han får flytte til hjembygda si å begynne å date denne vennina da...

og det værste er at HUN også har kjæreste..jeg sender aldri sms til andre gutter og sier jeg vil treffe dem i fylla..hihi

HI

ja, be han pakke.. for ingen fortjener å måtte bo sammen så sjal folk som deg.. jeg skriver slik med maaaage guttevenner, selv om de er gift/samboere e.l. Med gamle barndomsvenner ser jeg overhodet ikke problemet.. ikke noe flørtende over å ville treffes når man først er på gamle hjemtrakter..

Annonse

Så dere mener det er normalt å ville sååå gjerne treffe en vennine i fylla?? Når man faktisk er voksen og har 2 barn, han bor ikke i hjembygda nå lengre.

Og den tonen han skrev dette på var flørtete!!

HI

Det er viktig at du tenker godt igjennom hva du gjør - jeg ser ikke noe galt og du kommer til og dra med deg sjalusien i alle forhold. Du kan ikke fengsle en mann, selv hadde jeg ikke tolerert at mannen min ikke fikset at jeg traff andre kompiser, han stoler på meg og jeg stoler på han.

For at et forhold skal vare, kan ikke den ene parten være så sjalu - det er ødleggende i alle forhold - du kommer aldrig til og bli fornøyd uansett hvem du er sammen med - og hvorfor skal du da sparke ut barnas far?????

Nei, kom deg til psykolog og innrøm at du har et problem,. Ta dette gjerne opp med samboeren, som da vil kunne forstå deg bedre....

Du er ikke helt god i hodet. Mannen min har venninner. Jeg har kamerater. Av og til går vi ut med våre venninner/kamerater. Det betyr ikke pulings, men at vi tar en øl/en matbit, prater skit og går hjem til våre respektive etterpå. Djeezzuz!

Men når det er sagt, å bo med en sånn som deg kan ikke være lett. Du gjør han kanskje en stor tjeneste med å slå opp. Jeg hadde ihvertfall ikke orket å ha med deg å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...