Gå til innhold

Vogn nr. 4?? Liten plass i bil, men BRA på tur i terrenget. Tips?

Anbefalte innlegg

Skal på bilferie i sommer, og da tar Emmaljunga`n hele bagasjerommet. Har en Bugaboo Bee som er fantastisk, men ikke på norgesferie på fjellet o.l I og med at dette er vogn nr 4. er ikke budskjettet så stort. Har sett litt på InStep Suburban, er ute etter noe i den duren. Noen tips? Regner med at disse joggevognene tar ganske stor plass? Noen kjenner til Troll ( selges Rudo) joggevognen? Barnet er 2 år.

Fortsetter under...

easywalker classic er liten sammelagt, god å trille i terrenget. Har ikke full liggestilling, men jeg brukte den iallfall til min 1,5 åring 2 uker i syden for noen år siden. Ser noen billige på Finn innimellom, ellers så har vel babyjungle.nl noen få igjen.

Om ikke er også easywalker sky en bra vogn. Den tar liten plass i bilen, men tåler masse! Og fungerer også veldig godt i terrenget! :) De koster vel litt, men har sett at de har noe tilbud på ew på barnas hus nå! :)

Kanskje ikke svaret du vil høre, men hva med en god bære sele isteden?

Vogn egner seg dårlig i terrenget, har prøvd 4forskjellige (uten å ha de begrensningene som dere har). 3hjulinger synes jeg fort blir ustabile, dvs det er lett å holde på å velte om du mister "feste" på ene bakhjulet. 4hjulingene er mer stabile, men vanskeligere å komme seg fram med. Vi bærer derfor i skogen/fjellet. Dette har også resultert med at vi hadde en gutt som sluttet med vogn før han var 2år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...