Gå til innhold

Frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her alene og er skikkelig frustrert...

Jeg har en syklus på 28-30 dager... går jeg utfra 28 dager så er jeg i dag 6 dager på overtid, og 4 dager på en 30-dagers syklus. Tok en test i dag tidlig, som selvfølgelig var negativ. Har ingen tegn på at TR skal komme. Har ømme pupper, men det kom først etter IKM.

Jeg og samboeren er invitert på bursdagsfest i dag. Om TR kom så skulle jeg være med, om ikke så skal han få en alenekveld ute med venner (sikkert godt til det han det også). Nå sitter jeg er med ingen TR og bare negative tester. Blir så frustrert, for jeg vil bare vite om jeg er gravid eller ikke. Vedder på at TR kommer i morgen, så da har jeg tilbringt lørdagskvelden alene uten grunn. Ja, vet jeg kan gå på festen edru, men det frister ikke. Orker ikke spørsmål om hvorfor jeg ikke drikker osv.

Nå vil jeg egentlig bare ha TR slik at vi får startet på ny PP. Kjedelig å ikke vite noe...

Sutre-Messy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Skjønner godt hva du mener.. skal bort nå ikveld og er redd for spørsmål om hvorfor jeg ikke kan ta litt vin :/ vil ikke si noe ettersom testen har vist negativt sånn som hos deg.. og om det skulle vært positiv test så ville jeg helst ventet med å si noe før mine nærmeste har fått hørt det og at jeg er noenlunde sikker på at alt står bra til :) er så dårlig på å lyve også :P blir litt av en kveld dette... du må prøve og kose deg i kveld :))

Skrevet

godt det er flere av oss ;) Håper du slipper å lyve så mye i kveld da :) De fleste tenker vel sikkert ikke så mye over det, bare vi som tror det (vel, enkelte er jo veldig nysgjerrige). Lykke til, og håper du får en positiv test snart :)

Skrevet

Tanta på besøk i går... på dag 35. Har aldri hatt så lang syklus før. Jaja.. bare å starte på ny pp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...