MissisJ Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 jeg har termin 8juli.....alt er klart og føler litt på det at det kan skje nå som helst nå........helt rart å tenke på at vi straks er fedige. Har en del kraftige kynnere,men de har ikke blitt regelmessige enda,så da er det bare å vente:) kom ut kom ut......
MammanTilMax Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 Jeg har termin 12. juli, og kjenner jeg begynner å bli litt lei nå ja... Han kan godt holde seg inne til 1. juli hvertfall, men da kan han godt komme ut!!!
Jente2008,Jente2011 Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 jeg har termin 9 juli. har alt klart og jeg utroolig lei! så nå kan hun egentlig bare komme, eller helst vente til neste uke når jeg er kommet inn i uke 37
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Jeg har termin 10. juli. 3. barnet mitt, og har hatt følelsen av at mine to tidligere fødsler skulle starte før termin, men begge kom etter, så denne gangen innstiller jeg meg på å gå minst like lenge som med de andre to. Kynnere nå på slutten er veldig vanlig Lykke til i innspurten
julimamma2011 Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 Ja, jeg har også termin 9 juli. Syns jeg bare har est ut den siste uka jeg. Kjenner jeg er veldig klar for å se jenta + få igjen kroppen min. Syns det er litt rart at det faktisk kan skje når som helst nå, plutselig en dag sitter vi der med ei lita jenta. Det er litt vanskelig å fatte, men en gledelig tanke såklart:-)
Portishe Skrevet 12. juni 2011 #6 Skrevet 12. juni 2011 Har termin 6. Juli og begynner å bli veldig klar nå :-) Merker det er ganske tungt og varmt nå på slutten.
Gidder ikke! Skrevet 12. juni 2011 #7 Skrevet 12. juni 2011 Jeg har termin 5. juli, veeeldig klar! Akkurat 37 fullgåtte uker i dag:) Har en sterk følelse av at vi er heldige å få møte den lille jenta litt før termindatoen, vet ikke hvorfor, det er akkurat som om jeg bare "vet" det... Blir jo artig å se om magefølelsen stemmer! Litt kjipt om hun da velger å vente til langt ut i juli med å komme, hehe. Masse kynnere, med bare minutter i mellom på kvelden, men ikke regelmessige, så det kan sikkert holde på en stund. Gleder meg!
Mamsen med to små *fødeklar* Skrevet 12. juni 2011 #8 Skrevet 12. juni 2011 Hei jenter:) Har termin 11. juli og føler jeg har vært klar lenge....men har det fint og dagene går igrunnen fort. Har to fra før så har nok å henge fingrene i. Han er velkommen når som helst, men må nok belage meg på å gå til termin da jeg har gjort det med de to andre også. Har så og si ingen kynnere, men har ikke hatt det med de to andre heller. Har hatt to kjappe fødsler, så det mest spennende er vel om jeg rekker sykehuset i tide.... Lykke til alle sammen! Spennende tid vi går i møte nå! Ingenting kan sammenlignes:)
Klar for nr 3! Skrevet 12. juni 2011 #9 Skrevet 12. juni 2011 Hei Jeg har termin 10.juli, er 2.gangs og føler meg veldig klar, men samtidig vil jeg gjerne at han venter ihvertfall en uke til.. hadde veldig kjapp fødsel sist, så jeg også er veldig spent på om jeg rekker frem til sykehuset denne gangen.. fikk to uker før sist, så er innstillt på det denne gangen også! Lykke til dere!
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 13. juni 2011 #10 Skrevet 13. juni 2011 Jeg har termin 10.juli og går nesten bare og venter på at jenta skal sparke seg vei ut. Så ufattelig sterk! Er også 2.gangs og kan ikke huske at 1.mann var like sterk.... Er veldig klar for å få henne ut på èn måte men samtidig så føler jeg meg ikke heeelt klar. Må i alle fall vente til feriepengene til mannen i huset har kommet, hehe, har ett par ting vi mangler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå