Gå til innhold

jeg bekymrer meg mer enn jeg koser meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 12+2 og jeg er hele tida redd for sa/ma.. spes ma. litt mage har jeg men den holder jeg inn så ingen skal se det tilfelle det går galt om dere skjønner.

eneste jeg vil er å være hjemme så jeg ikke utsetter magen for noe osv.

flere som meg?:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og om jeg blir sliten eller veldig varm så får jeg ofte blankt slim på papiret murringer i korsryggen. så jeg tenker det verste liksom.

Skrevet

Huff ikke så greit det der, tror alle går rundt men litt angst gjennom dei første kritiske mnd.

Men når du er kommet over i 2 trimester så er jo sjansene for at noe skal skje veldig små.

En SA skjer jo gjerne tidlig i svangerskapet, en MA også.

Det har jo med organsvikt å gjøre, og det mest kritiske da er jo når organene blir dannet.

Har mistet både i SA og MA. SA i uke 7 og MA i uke 12,men da sluttet hjertet å slå i uke 10 så det legen sa da var at det mest sannsynligvis var organsvikt. Derfor de kritiske 12 ukene, kroppen ordner som regel opp selv før uke 12. Noen er uheldige og går helt til rutine ul før det blir oppdaget men da har gjerne fosteret vært dødt en stund.

Derfor er jeg en tilhenger for tidlig ul, da slipper man å bekymre seg så mye når enn endelig er over dei magiske 12.

Murringer og blankt slim er nok helt vanlige gravidsymptomer:) Mye som skal strekkes og utvides med tiden ;)

Håper du vil klare å nyte tiden fremover :) Er så mye å se frem til:)

Lykke til :)

Skrevet

Ja nå har jeg det som deg :( Har også hatt slim, både blankt og gult! Uff kjenner at det er mye å ta stilling til. Men vi må nok slappe mer av og ha gode tanker selv om det ikke er lett alltid.

Jeg blir også 3 barns mamma i november siden jeg har to gull i magen :)

Vi får tenke positivt så går det nok bra :)

Skrevet

JAAAA!!!! du er ikke den eneste... her en periode å var jeg helt nede for dette... fikk en kjapp kontroll time hos jm men sitter ennda med følelse av "angst". Selv får jeg ikke ultralyd før langt uti august å jeg venter en ny i desember...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...