Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nr 2 og er ikke mer enn4-5uker på vei,men jeg føler allerede att jeg har lagt på meg..noen andre her,som har opplevd det? føler jeg ser det på magen :) men er sikkert bare jeg som har en unnskyldning, for att jeg har lagt på meg. :) men det værste er jo att jeg ikke spiser så mye.hmm....er vel litt tidlig å se det på magen nå?? tenkte kanskje det kan være anderledes når en har gått gravid før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og gratulerer:)) Jeg er gravid med mitt 3 barn, 6 uker. Med mitt andre barn fikk jeg mage med en gang, og hadde gått opp 3 kg når jg gikk til første knt ca 8 uker.. Men denne gangen er d puppa som har vokst mest, og d er jo greit;)) Men har nok en litt større mage enn vanlig nå også:) Har veid meg og vekta er den samme som før nå enda..

Kos deg med magen din du:))

Skrevet

Gratulerer:) Jeg føler jeg har lagt på meg 10 kg allerede:) Har ikke gått på vekta, men jeg er redd:) hehe...

Jeg er førstegangs:) Og er 9 uker på vei:) Har følt det sånn siden uke 6 kanskje, at jeg har lagt på meg mange kg allerede:)

Jeg spiser veldig mange ganger om dagen for å unngå å bli liggende med kvalmen så det kan godt hende jeg har lagt på meg en del kg allerede! :S

Skrevet

Jeg er ca 5 uker på vei med nr.2..har gått opp 1 kg ca. Men har vært så sinnsykt sulten siden før jeg fikk positiv test, så synes ikke det er så rart :P Prøver å ikke spise så mye, men er så redd for å bli så kvalm at jeg spyr..så må spise litt når sulten melder seg. Håper det roer seg litt, for har lite lyst til å legge på meg så veldig mye i 1.tri :P

Skrevet

Godt å høre det er flere som føler det samme :) men er nok som dere sier, att vi spiser litt mer enn vanlig pga kvalme, selv om jeg ikke har lyst på mat. Spiser nok litt annet mat enn jeg pleier :) synd vi ikke kan skylde på graviditeten enda, for da hadde det jo ikke gjort noe, så gleder meg til magen kommer for ordentlig og det ikke er noe hemelighet lenger :). Kvalmen har faktisk gitt seg litt, men har utrolig ømme pupper denne gang. Mitt første svangerskap, kan jeg ikke huske jeg hadde noe tegn så tidlig. I følge en annen her i huset så har jeg visst humørsvingninger også ;) ja ja, litt må mannfolka også slite med ;)

Skrevet

Jeg føler på akkurat det samme. Kjenner det veldig godt selv og syns det synes litt i speilet også. Men mulig det bare er innbilning da.. :P Er også andregangs, og tenkte det kunne ha en sammenheng med det.

Skrevet

En eller annen skrev her inne tidligere at kroppen produserer opp til 40% mer blod allerede i løpet av de første ukene av graviditeten. Hvis det stemmer er det jo ikke rart at man blir litt tyngre... Jeg er 7+1 nå og synes jeg merker at det skjer noe, ikke bare på magen, men over hele kroppen. I tillegg har den nederste bilringen liksom blitt litt ekstra tydelig og stram. Men jeg har ikke lagt på meg i kg ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...