Gå til innhold

Trenger svar kjapt; ang. vondt i ryggen og pc-spilling for 14åring

Anbefalte innlegg

Har en diskusjon gående med sønnen min på 14 og han gir seg ikke før han får svar fra noen andre enn meg. Derfor skriver jeg her nå.

Han har siden onsdag klaget over vondt i ryggen ved skulderbladene omtrent. Vondt når han sitter og står rolig, smertene kommer og går. Han skriker ikke av smerte, men det er plagsomt.

Jeg har bedt han ikke spille pc i noen dager da han spiller endel (noen dager én time, andre dager tre timer...kommer an på hvor mye lekser han har) da jeg lurer på om det kanskje har noe med for mye pc-spilling å gjøre.

Han driver også med judo og jeg har sagt at det er mulig det kommer av dette også, men jeg holder en knapp på pc. Han venter en kompis til overnatting i dag og mener at pc'n er uskyldig.

Vi henvender oss her inne til dere - hva mener dere???

Fortsetter under...

Det kommer nok mest sannsynlig av den statiske stillingen fra PC-bruk.

Typisk stressknutested han har vondt, nemlig. Jeg har selv tenåring som har klaget på smerter samme sted. Det kom fra PC-bruk.

Men han kan være stresset av andre grunner(men ikke judoens aktiviteter, noe som skulle ha hjulpet på smertene). Har der vært mye skolearbeid i det siste? Noe annet som kan stresse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...