Gå til innhold

Dette kom overraskende!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå har jeg kommet meg inn hit igjen.3år siden sist, da jeg gikk gravid med min første. Gutten min blir 3 i august og er ett prøverør. Det som kom veldig overraskende på meg nå,er att jeg har blitt gravid igjen,men denne gang uten hjelp :) Jeg som ikke trodde jeg kunne få,uten hjelp? hva skjer? ett mirakel for meg :) vi er sååå glade for å bli foreldre! Jeg til mitt andre barn og min nye kjæreste sitt første.

Som dere ser,så har jeg jo ny partner nå, og det har jeg jo igrunn hørt mye om att i noen tilfeller,klarer en å bli gravid på vanlig måte når en bytter partner.

Uansett så hadde jeg aldri drømt om å klare det,har jo hele tiden trodd det var meg det var noe feil med..så er jo helt i lykkerus her :D Er ikke mer enn 4-5uker på vei. ikke vært hos legen enda,men om 2 uker..gleder meg :)

Kommer ikke til å skjønne det ordentlig,att dette er sant, før jeg ser eller hører "spira" mi :)

Ville igrunn også fortelle att det finnes håp for de som er "slitere",att det plutselig en dag så sitter det,helt uventa :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :)

3 år siden sist jeg var her også, fikk en jente i oktober i -08.

Vi har prøvd på nr 2 i litt over 1 år, men pga veldig uregelmessige sykluser etter ammeslutt i februar i fjor, så har det gått litt trått. Holdt vel nesten på å gi opp, og bestille time til gynekolog for å få hjelp til å stabilisere sykluser, evt finne ut om noe var galt. Fikk i en periode tidligere i år mensen hver 10 dag, før det kunne det gå flere mnd mellom hver gang. Men, plutselig så sitter spiren, og vi er gravide igjen. Lykke :) Skal til lege på tirsdag, forhåpentligvis får jeg en henvisning til UL for å sjekke hvor langt jeg er kommet. Jeg har også vanskelig for å skjønne at jeg faktisk er gravid, men jeg er jo kvalm, trøtt, kaster opp, og fire knall positive tester lyver ikke.

Lykke til videre :)

Skrevet

Tusen takk! :) gratulerer til deg/ dere også!! Dette er kjempe moro! Nå har jeg roa meg litt ned, så skjønner jo enda mindre att jeg er gravid :) men det er for så vidt deilig å slippe stresse rundt og tenke mye rart. Gleder meg jo veldig til legetime og krysser fingre for mulig ul også da. Lykke til på ul og kos deg med spira i magen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...