2små,rosa&blå Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Har vert skikkelig plaget med "fotballmage" og et veldig press mot ribbeina ettersom gutten min er ganske stor og jeg er ganske smal. Han har svømt rundt inni der og sparket og styrt i alle retninger og jeg har følt jeg har hatt blåmerker på innsiden av magen. Han ligger helt på utsiden og derfor virker det som det er massivt liv bare han snur seg. MEN i går skjedde det noe som var helt merkelig! Plutselig da jeg satt og slappet av i sofaen ble det masse harde spark og bevegelser, kunne faktisk se føttene som sparket ifra midt på magen, og vips! Der forsvant halve magen! Presset på ribbeina ble borte og magen min sank ca 5 cm! Det var så UTROLIG deilig!!! Så da, i uke 33 har gutten min funnet ut av at hode, ja, det skal være ned (-: Det var en helt utrolig merkelig og facinerende opplevelse å få se og føle det så klart! Etter han snudde seg har bevegelsene hans blitt mye mere behagelige og jeg føler meg mye lettere! Så nå skal hele huset vaskes! Hagen skal lukes og jeg skal nyte en deilig skogstur! Føler jeg har fått en skikkelig energiboost nå. Helt fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå