malise Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Tror jeg mister igjen. Min 5. abort!!!!!! Var gravid i mars 08, sept.10, mars 11, april 11 og nå. Fire graviditeter på 9 måneder og hver gang går det galt. Var til utredning i mai og de fant ikke noe galt. Har hatt farget utflod i to dager nå og blør litt friskt blod i dag. Ikke noe mensmengde på blødningen ennå, så jeg tviholder på håpet. Men hvor skal jeg finne styrke til å gå videre hvis dette går galt? Har nesten lyst til å gi opp hele greia. Har forsøkt i over ett år å bli gravid. Har heldigvis en datter på 2 1/2 år. Det er en trøst, men vil så gjerne ha søsken til henne. Er det noen som har opplevd mange aborter som meg og har klart det tilslutt?? Er så lei!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 off... hørtes ikke kjekt ut:( STOR klem fra en liten meg:) Håper alt går greit. ikke noe legene kan gi deg for å holde på di små da?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Synd å lese... Ingen burde være nødt til å gå igjennom det som du nå går igjennom. Et lite tips; Gå å få sjekket stoffskiftet ditt, kan være at det er i ulage og det kan fremkalle abort... Ikke alle leger som "kommer på" å sjekke det, spesielt ikke hvis du ikke har andre symptomer, men det er bare en blodprøve så det koster jo ikke noe å få sjekket det... Legene i Norge er ikke så nøye på stoffskifteproblemer og graviditet, men i Danmark er det veldig nøye...
lykke73 Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Hallo, vet ikke om det er noen trøst med jeg har gått igjennom det 8 ganger. Det er et eget forum her som heter habituell abort. Det er for de som opplever det mer enn 3 ganger. Der finner du mye trøst og gode råd. Jeg mistet først 3 ganger, så fikk jeg en gutt, etter at jeg fikk han mistet jeg 3 ganger og etter det kom det også en gutt. Etter han har jeg mistet 2 ganger og det har ennu ikke blitt noe etter det. Siste gangen mistet jeg i fjord tror det var i juli. Nu håper jeg igjen på at jeg skal bli gravid igjen. Men tiden får vise. Jeg syns det var verst den første gangen jeg mistet og ikke hadde noen barn. Så jeg verdsetter de to guttene jeg har veldig høyt. Det er ikke godt å si hvorfor det har gått bra de gangene jeg har gått et fullgått svangerskap.. Ikke har de funnet ut hvorfor jeg har mistet så mange ganger. Det de kan tilby er god oppfølging ved neste svangerskap, så tiden får vise... Jeg går å håper at om en uke har jeg en positiv graviditetstest:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå