Gå til innhold

Kjenner du en annen bruker her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner flere, og har blitt kjent med endel gjennom BIM og DIB som jeg ikke kjente fra før. Har kjent igjen endel utifra det de har skrevet her inne, men ikke gitt meg selv til kjenne for alle. Festelig at enkelte holder fasaden krampeaktig, men så skriver de feks om problemer i samlivet og med svigerfamilie, mens de utad ellers sier at de er så lykkelige og at alt er helt topp.

Annonse

Kjenner flere. Kjenner igjen enkelte jeg ikke egentlig kjenner også, og tipper flere kjenner igjen meg også men det er helt ok.

Fortalte en gang ei at jeg hadde sett henne her inne, og hun fikk totalt spasmer. Nektet for å noen gang ha vært på noe babyforum og sa at hun ikke forsto hva jeg var her inne for heller. Jeg hadde bare sakt: Kjente deg igjen inne på bim. Hun visste tydeligvis at bim er et babyforum i allefall. hehe Dagen før hadde hun også kopiert noe her innefra og til fb statusen sin, og postet ut en søt youtube video som hadde blitt lagt ut her inne like før. Neida...hun er ikke her inne nei.... hihi Håper hun leser dette! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...