Gå til innhold

Kjæresten min onanerte i dusjen.

Anbefalte innlegg

Føler meg veldig sårbar nå, er 5 mnd på vei med vårt første barn. Føler at han blir mindre og mindre interessert i meg. Gir meg ikke så mye oppmerksomhet lenger, og sex er bare blitt en vane som vi har hver kveld (tar ca 2 minutter, så er han ferdig :P).Jeg sier nesten aldri nei, når han spør om sex.

Men når han onanerer i dusjen, så blir jeg bekymret for at han er veldig lei meg, og ikke liker meg lenger, er vel en grunn til at han føler han må gjøre dette. Eller er det veldig vanlig?

Er så redd for at han skal være utro, som dere sikkert skjønner har jeg ikke lett for å stole på andre.

Er utrolig takknemlig for svar. :)

Fortsetter under...

Man trenger ikke være lei av part selv om man onanerer. Det er da en helt vanlig naturlig ting å gjøre. Dusjen er jo også et idielt sted. Søl vaskes automatisk bort og for oss jenter kan dusjstrålen riktig plasert være veldig god.

Grunnen til at han onanerer kan like godt være at du gjør ham kåt 10 ganger om dagen som at han har mistet interessen. Sansynligvis har det minimalt med forholdet til deg å gjøre. Det er bare godt, nesten som å klø seg på et myggestikk. Det er bare noe man har trang til å gjøre og de fleste gjør det også, mer eller mindre åpent.

Annonse

Tror de aller fleste voksne mennesker onanerer av og til, gjør ikke du?

Jeg gjør det ihvertfall, og det gjør mannen min også, som regel i dusjen. Vi er på ingen måte lei av hverandre, vi har vært sammen i 15 og og har et fint sexliv.

Du må nok regne med at tiden for sex hver eneste kveld snart er over da, det er bedre å ha skikkelig god sex 2 ganger i uka enn å ha "pliktsex" hver kveld.

Mange menn blir litt bekymret og avtent når det vokser et barn i partneren, noen kvinner orker ikke tanken på sex pga hormoner, svangerskapsplager og etterhvert amming og styr.

Alt dette er normalt, men om du er så usikker på deg selv bør dere kanskje snakke mer om tingene. Mannen din har ikke sluttet å være glad i deg selv om han onanerer, han gjorde bare noe som føles godt når han sto i dusjen.

Nei, altså. Ro fullstendig ned, man må jo få lov til å onanere selv om man er i forhold??? Det betyr ikke at han er lei deg, det er en rask runk.

Hvordan vet du forøvrig det?

Alle mannfolk tar seg en runk i dusjen - min også og jeg kunne ikke brydd meg mindre, det er jo helt naturlig. Sett sånne idiotiske grenser for han og han kommer virkelig til å bli lei deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...