Gå til innhold

er jeg urimelig?

Anbefalte innlegg

Samboer spurte igår om det var greit at han og en kompis dro på fisketur, da sa jeg at jeg følte meg dårlig og ville helst han skulle vente til idag...(hadde feber igår og idag er det enda værre...)

han dro igår...idag er jeg skikkelig dårlig, har en 12 mnd. baby som jeg også må ta meg av..jeg klarer jo såvidt sitte oppreist her...

ringte å spurte om han ikke kunne komme hjem å hjelpe meg, men det kunne han ikke for han og kompisen var drita inatt(og muligens enda...), (de må kjøre til fiskeplassen)...han ble dritsur og sa han føler han går på nåler hele tida!Det skjønner jeg ikke. Han gjør stort sett det han vil, klart han må være med på å ta seg av barnet av og til, men det er ikke mye!

Jeg drar aldri noe sted.....jeg la bare på tlf, orker ikke snakke med han mere når han oppfører seg slik..

er jeg urimelig?

klart han skal få dra på fisketur, men jeg trenger hjelp nå...:S er bare 10 minutt unna.....sukk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143316325-er-jeg-urimelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Han er en uomtenksom dust! Ikke at det hjelper deg, men min mann hadde aldri stukket fra meg og baby om vi trengte ham (men så er han aldri heller drita noe sted, så han kunne vel dratt og kommet tilbake dersom jeg følte at han kunne dra).

Mange kvinner som finner seg i mye rart...godt vi er snille damer, for uten oss hadde det blitt mange forsømte barn gitt.

Masse god bedring!!!! Håper du får tak i noen som kan hjelpe deg til apoteket.

takk for svar:)

jeg gjør alt for han og barna. Han kan være snill også da...stå opp annenhver morgen med babyen(når han er hjemme da..), kjøper alt vi trenger, men jeg vil han skal kutte alkohol.....

forrige dagen skulle han gå seg en tur klokken 8 om kvelden, gjet hvem som havnet på puben og kom hjem klokken ett om natta..jeg hadde ringt flere ganger etter han, sendt mld osv...unnskyldninga hans var "det var så mange å snakke med, kan jeg ikke få ta meg noen øl sammen med kompiser?orket ikka ta tlf for da hadde du bare blitt sur"..

jeg blir sur om han ikke sier fra ja, hadde ikke vært jeg som hadde fått lovt til å "gå meg en tur" for så å ikke si ifra hvor jeg er når man forventer at man kommer tilbake etter iallefall 2-3 timer.....ble jo redd, men tenkte samtidig at puben var stedet:(

Hei!

Jeg som startet med Drittmann!! her oppe...

Det du beskriver er mere enn normalt tørst på alkohol. Kjenner så altfor godt igjen "unnskyldningene/grunnene" du beskriver.

Vet jo ikke hvordan det er i det lange løp hos dere, men hvis dette er normalen, tror jeg ikke at dette går over av seg selv, og at du og barnet kanskje har det bedre alene.

Så kan han sitte der med øllen sin og kose seg, og du slipper og irritere deg grønn dagen lang...

Bare en tanke fra ei som HATER "fisketurer"!!

(- og ikke lenger trenger å forholde seg til slikt.)

Når det gjelder idag hadde jeg fullstendig sett bort fra at BF eksisterte, og lagt opp dagen/helgen uten ham. Da får du det mye bedre.

Du kan jo se sånn på det: Du har det mest verdifulle; barnet. Han er ett eller annet sted med masse mygg, stinkende øl (og røyk) og ligger ann til skikkelig dårlig form i etterkant. Pluss at han misser disse fridagene med barnet.

Hans tap, ikke ditt. :-)

hehe, ikke hør på disse "dump han" komentarene :P men Ja, jeg kjenner meg igjen:/ er dumt, men jeg tror menn er mer egoistiske etter man får barn enn damer..? syntes ofte vi får mye fortere dårlig samvittighet når det gjelder menn også. du er IKKE urimelig. God bedring, å håper mannen din kommer hjem med en rose bukett og medisiner :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...