Gå til innhold

Dere som sier at dere kjente når egget festet seg. Var det rielignende smerter?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har det i dag, og lurer på hva det er for noe. Er rundt eggløsningstider nå, kanskje ferdig, kanskje på gang.. Hadde sex sent i går kveld, og i dag har jeg skikkelig vonde kramper med 5-10 minutters mellomrom, samtidig som jeg har vondt i hele bekkenet på en måte. Jeg kjenner det godt når jeg går iallefall.. Hva kan det være? Er som om noen blåser opp en ballong i nedre del av magen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente det ikke fysisk, det var mer: oi, nå skjedde det noe.. Positiv test 1 uke etterpå :)

Smertene du beskriver kan bare være el.. Er du gravid nå, får du fort svaret om en ukes tid. Ikke vits i å henge seg opp i dette enda :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Synes bare det er så rart at det gjør så vondt om det bare er vanlige eggløsningssmerter. Er vant til lette murringer og stikninger under EL, men dette var så vondt at jeg bare måtte ligge og prøve å puste meg gjennom det. Og så er det så rart at det kjennes ut som at hele understellet faller av.

Har tisset mye rødt i den siste måneden (legen fant ikke ut hvorfor), så kan være jeg blir for hysterisk på grunn av det.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De du beskriver høre mer ute som eggløsningssmerter.

Jeg kjente da egget festet seg i forrige svangerskap fordi det var så innmari nøye planlagt og jeg visste når jeg hadde eggløsning.

Jeg hadde eggløsning på en lørdag og vi hadde sex den morgenen og egentlig hele helga. Litt uti uka etterpå kjente jeg en stikkende litte mensmurringsaktig smerte ganske langt nede i "systemet", men jeg mente å kjenne at det var i livmoren. Det var bare stikninger. Minte veldig om når legen tok celleprøve av livmorhalsen med en sånn "vattpinne.

I tillegg fikk jeg en liten blødning. Så jeg tror ikke det er festesmerter du kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...