Gå til innhold

Dere med ett barn, som kanskje ønsket det motsatte kjønn...

Anbefalte innlegg

Jeg hadde vel mer ønske om en baby, enn gutt eller jente.. Trodde under svangerskapet at det var jente... (Hadde ingen "grunn/tegn" til det altså)

Nå ser jeg at gutt var akkurat det vi burde få, fordi han liker å være ute, "jobbe" med ting ... Vi bor på landet og har gård og dyr, og det elsker han...

Hadde blitt feil om det hadde blitt en superfeminin jente liksom....

Ja, jenter kunne hatt like stor intresse for det samme altså..,men..

Fortsetter under...

Er nok ikke så uvanlig at man mener man "ønsker seg" enten jente eller gutt før man vet...men når barnet først er der, så kunne det ikke vert annerledes :):)

Når jeg var veldig ung så drømte jeg nok om en datter, men er gutt jeg har fått og må si jeg er veldig, veldig glad for det . Føler gutter er "enklere" på mange måter når de vokser til...men det er vell nettopp pga at det er gutt jeg har- hadde jeg fått en datter ville jeg følt det var det beste.

Er jo deilig det er sånn...morskjærlighet :)

Når vi endet opp med bare ett barn, så var det en måte det retteste å få en gutt... Iallefall kan jeg si det nå...

Jeg er veldig glad i å strikke, og det er jo ikke så mye pent/morsomt til gutter..på oppskriftsfronten.. Hadde det vært en jente, så hadde hun sikkert hatt masse (unødvendigt) dill-dall..

For pappan er det jo gøy å ha en gutt som intresserer seg for traktoren og dyra og de TRADISJONNELT maskuline tinga...

Har en nabojente som kommenterer sine egne fiser, fordi det lukter... Da blir det mye "dyrelukt" å grine på nesen for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...