Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske ny her, så jeg håper på litt info.. Føler at jeg ikke kan dele alt med sambo. For vi har prøvd og mistet noen ganger nå og han blir like trist hver gang. Så jeg har bestemt meg for ikke å dele alle "sorgene" med han. Er det noen som føler det samme?

Hvor tidlig fikk dere symptomer og hva var de? De forrige gangen rakk jeg ikke å kjenne symptomene en gang. Nå liksom vil jeg ikke kjenne etter lenger..sukk

Det står sikker masse om det i andre tråder, men jeg er ikke så kjent her inne ennå...hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Vi også prøver å prøver! Mistet to ganger med min samboer. Det går jaggu utover han også, etter alt symptom-jaget å Bekymringene og ikke minst sorgen når en først mister.. Neste gang skal jeg rett å slett overraske han, får nok ekstra oppfølging å om jeg klarer å holde alle mine tanker hemmelig skal han få

Vite det etter jeg har sett et hjerte banke! Da tror jeg han hadde blitt riktig så glad! Meeen om jeg klarer skjule det, er heller usikkert:p alle gangene jeg har vært gravid, 4 tilsammen så har jeg fått symptomer umiddelbart etter el. Det jeg blir sikker på er stikking å brenning i puppene. Den slår sjelden feil:) lykke til tildeg også!

Skrevet

Tusen takk for svar. Er helt enig med deg jeg...greit å vente når vi har mistet flere ganger. Håper på en liten spire snart og at ikke TR kommer om en uke. Vi får krysse det vi har begge to. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...