Gå til innhold

Høygravid idag-nedpress og steinhard over magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Da er det jammen min tur og være i gruppen "høygravid";) Rart men du verden -endelig på en måte!:P

Har vært og shoppa en del babytinger,men det var ikke særlig kos for jeg har sånn nedpress i bekkenet at fy...siste dagene har jeg også blitt steinhard over magen!:) Hmmm.....forstår nå at kroppen begynner og gjør seg klar etterhvert....termin 21.7 så er noen uker til....jeg håper vel egentlig det ikke blir sånn nedpress frem til fødsel for det er ubehagelig rett og slett!!:) Vært svimmel og småkvalm også siste dager...... jadda! ;)

Var hos jordmor tirsdag og gutten har begynt og feste seg....og alt var fint :)

Er det andre som har veldig nedpress og når har dere termin? :)

Kjenner jeg har lyst og få ting i hus nå...man veit jo jammen aldri når gutten melder sin ankomst!:P

Håper dere er ved godt mot da jenter!:P

God pinse iallefall! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan opplever du nedpress? vet ikke helt hva det er , eller om jeg ikke husker, er så lenge siden sist hehe..

kjenner godt til steinhard mage ja, og deformert, ser ut som han legger seg på tvers inni der av og til hehe.... (slitt m kynnere nesten hele svangerskapet)

jeg har termin 26 juli, så ikke så lenge etter deg... skal til lege og jordmor nå 2 torsdager etterhverandre, så blir spennende å se om n har festa seg..

formen så som så, sliten , tungt, bekkenløsning m gangvansker, sliter m å ligge nede/sove om natta...

men vet du hva , gleeeeeder meg !!! så ja, lykke til til deg og oss alle :) mangler bare litt i hus her og, muli få ta i litt idag,

og god pinse til deg å ! :) ha en flott helg!

Skrevet

Jeg har hatt kynnere med nedpress en stund, men har ikke født ennå! ;-) Kynnerne har den siste uken tatt seg kraftig opp, med masse mensmurringer og rie- lignende smerter. 18 dager til termin for meg.

Håper det går greit med deg, nedpress og kynnere er vel ikke noe som forsvinner før babyen er ute, skulle man tro. Lykke til!

Skrevet

Hei hei!

Er vel høygravid jeg også da.. Termin 22.juli! ;-)

Har ikkje begynt på redet ennå... og har en hel del som må handles inn men blir så fort sliten att eg bare utsetter det :P Bekken plager og masse kynnere! Urk... Skal bli veldig godt å bli ferdig! :-)

Merker ikke noe nedpress ennda!

God pinse til deg også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...