Fru-MammaVims Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 har nå 1 cm åpning, ikke så mye å skrøyte av, men havnet inn på føden i går me veldig regelmessige rier (5 stk iløpet av 5 min ) men etter en times tid med de stoppet det helt opp :/ så nå prøver jeg å gå mye tur osv, å har masse små rier(maserier?) å håper det vil hoppe seg opp iløpet av natten =) vist ikke så får jeg bare prøve ut forskjellige ting til det skjer noe hehe =)
feris *fødeklar :)* Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 hvordan går det med deg nå da? har 2 cm selv og masse maserier som kommer hvert 10 min hvertfall..har hatt d slik i par dager nå og venter på at det skal bli mer vondt...termin idag...11.juni..
SuperMoM <3 Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 5 rier i løpet av 5min? Da jeg fødte første måtte jordmor skru av dryppet fordi jeg hadde 6 rier på 10minutt og det var altfor mye. 1cm kan man nok gå med lenge. De betegner det vel nesten ikke som åpning heller etter hva jeg har hørt. Håper derimot det tar seg opp igjen.. Jeg ligger på sykehuset og bare venter på å bli igangsatt. Har selv 3cm åpning og er sentrert. Så her var jeg veldig moden. Termin 30.juni.
Fru-MammaVims Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2011 har en del maseriere hele tiden, å søvn på nettene får jeg ikke for da kommer riene som perler på en snor men varer bare en 30 min med en hau av de så stopper det igjen :S men de blir mer å mer intense for hver dag... så krysser fingrene for at i dag skjer det noe Lykke til til dere andre, misunner dere å være så nær å ha det little nurket i armene, men ikke selve smerten som medfølger hehe.. Har noen av dere født ennda kanskje ?
feris *fødeklar :)* Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 hei høygravid...sitter nå med ganske så vondere rier, og tror, hvertfall håper det blir mer regelmessige....har minst en rie hver 7 min....vil så gjerne møte jenta vår snart lykke til deg oxo
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. juni 2011 #6 Skrevet 13. juni 2011 Så spennende! Lykke til! 1 cm kan fort bli 10, men det kan også stoppe opp på 3-4 cm, men uansett er det ikke lenge igjen for noen av dere!
perle* Skrevet 13. juni 2011 #7 Skrevet 13. juni 2011 Har hatt det slik hele helga. 1 cm åpning på fredag og i går var det 2. Men det stopper opp etter ett par timer. Og de blir ikke sterkere. Fikk beskjed av jordmor på sykehuset om å ut å gå. Det har vi prøvd hele helgen. Kansje det var det som gjorde at det gikk fra 1 til 2 cm. Kommer i hvert fall til å forsette med det. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå