Gå til innhold

pluttselig kraftige tak....hjemme alene...litt panikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min skulle komme hjem med toget i dag,men på grunn av flomm bke det satt opp alternativ transport. Han er tom av strøm på mobilen,og jeg aner ikke hvor lenge til han er hjemme. Førstefødte sover, 6 år gammel, og jeg har for førstegang ikke lyst til at kynnerne skal bli regelmessig:/ lagt meg litt neppå for å se om det roer seg. Er i uke 37 og har fått spodd av lege og jordmor tidlig fødsel pgr av premature rier i uke 32.....men jeg tok det ikke alvor for min førstefødte skulle liksom bli prematur i følge legene,og han kom i uke 41.

Hadde en del slim tidligere i dag, men tenkte ikke noe over det.......litt spent nå,roer det seg eller blir det fødsel,og i såfall klarer det å la seg vente til mannen min er hjemme? Wææææææ litt panikk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj.... sånt er litt skumelt! håper det roet seg hvertfall til mannen din kommer... hvordan går det nå da?

Skrevet

Mobilnettet til telenor er nede om du ikke visste det.

Skrevet

det roet seg ned utpå natten.....men mannn min kom ikke med toget før i morgest tidlig. Jeg har fikk en liten oppvekker på at ting kan skje hele tiden nå,så i dag har jeg pakket sykehusbaggen,og jeg kommer ikke til å være mye alene hjemme framover:)

nå er jeg forberedt,så bare kom nå lille prins:)

Skrevet

var godt å høre at det gav seg :) ja det kan komme en oppvekker når man opplever sånt..... bra du har fått hjem mannen og pakka baggen ;))

lykke til :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...