MissisJ Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 mannen min skulle komme hjem med toget i dag,men på grunn av flomm bke det satt opp alternativ transport. Han er tom av strøm på mobilen,og jeg aner ikke hvor lenge til han er hjemme. Førstefødte sover, 6 år gammel, og jeg har for førstegang ikke lyst til at kynnerne skal bli regelmessig:/ lagt meg litt neppå for å se om det roer seg. Er i uke 37 og har fått spodd av lege og jordmor tidlig fødsel pgr av premature rier i uke 32.....men jeg tok det ikke alvor for min førstefødte skulle liksom bli prematur i følge legene,og han kom i uke 41. Hadde en del slim tidligere i dag, men tenkte ikke noe over det.......litt spent nå,roer det seg eller blir det fødsel,og i såfall klarer det å la seg vente til mannen min er hjemme? Wææææææ litt panikk!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 oj.... sånt er litt skumelt! håper det roet seg hvertfall til mannen din kommer... hvordan går det nå da?
Mrs. Bouquet Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 Mobilnettet til telenor er nede om du ikke visste det.
MissisJ Skrevet 11. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2011 det roet seg ned utpå natten.....men mannn min kom ikke med toget før i morgest tidlig. Jeg har fikk en liten oppvekker på at ting kan skje hele tiden nå,så i dag har jeg pakket sykehusbaggen,og jeg kommer ikke til å være mye alene hjemme framover:) nå er jeg forberedt,så bare kom nå lille prins:)
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 var godt å høre at det gav seg ja det kan komme en oppvekker når man opplever sånt..... bra du har fått hjem mannen og pakka baggen ) lykke til ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå