Gå til innhold

Skuffet over venninnen min...

Anbefalte innlegg

Hun bor et stykke unna og skulle komme til meg i morgen og bli til søndag, jeg har sendt mannen og ungene bort på hyttetur i helgen for å ha en skikkelig jentekveld i morgen med god mat, vin, skravling og kanskje en tur ut.

Så i dag kommer det en melding fra henne, hun turte altså ikke ringe engang, om at kjæresten hennes hadde misforstått og lagt andre planer i helgen så hun lurte på om vi kunne utsette til neste helg for han blir så lei seg om hun sier nei til det han har planlagt. HAN blir lei seg!!!???

Nå har jeg altså allerede sendt avgårde familien min og blir sittende alene. Jeg mistenker kjæresten hennes for å være ganske kontrollerende og sjalu og jeg tror han har gjort dette med vilje fordi han ikke tåler at hun drar noe sted.

Vet ikke hva jeg skal skrive tilbake til henne for nå er jeg bare skuffa, så viktig var avtalen vår liksom.

Hva sier man til sånt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143315610-skuffet-over-venninnen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj.. den der er kjip!

Jeg hadde sakt det til henne!

At jeg hadde vært skuffet fordi jeg virkelig hadde sett frem til dette og at det var endel som måtte ordnes for at det skulle la seg gjenomføre (med tanke på at du har sendt bort familien din).

Om det er som du mistenker så blir jo ikke dette et mindre problem neste gang dere skal treffes, og er det ikke slik at kjæresten hennes er sjalu.. ja så får venninna di gjøre et valg.

Håper det ordner seg for deg :)

Skriv til henne eller ring henne og fortell henne at du har sendt bort både kjæreste og barn og at du ikke kan gjøre det neste helg. Da må du desverre si nei. Skriv at DU ble lei deg, og hør om hun ikke er villig til å heller finne på noe neste helg med KJÆRESTEN :-)

Mer enn det kan du jo ikke gjøre. Hun må jo ta valget, men jeg synes du skal fortelle henne alt hva du har planlagt!

:-)

Jeg hadde nok skrevet noe slikt som: Jeg sendte vekk mann og unger slik vi kunne kose oss sammen og ha en koselig jentekveld, og i steden for blir jeg sittende alene mens mann og barn er på hytta.Jeg tror ikke jeg sender mann og barn på hyttetur for og bli dumpa og ende opp med og sitte alene en helg til. Men du kan alltids komme nedover og være med oss:)

Greit ting kan oppstå, men dersom min mann/samboer hadde kommet med noe slikt dagen jeg skal avgårde så hadde jeg sagt til han vi får ta det neste helg. At veninna mi har sendt mann og unger på hyttetur slik vi to jenter kan kose oss og ha en jentekveld.. Samboer burde også forstått at det blir for dumt og endre slikt sammen dag vertfall når det har bitt planlagt og er litt reisevei.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...