Gå til innhold

Min jente på 18 mnd bruke en time på å sovne på kveldene, uansett hvor sent eller tidlig jeg legger henne! Råd?

Anbefalte innlegg

Hun bruker en time, om ikke mer på å sovne. Jeg sitter å ammer, hun er nesten sovnet, så legger jeg henne i sengen, og der begynner bråket. Eller ikke bråk, hun sitter stilt å leker med dukken sin, men problemet er at jeg må være der. Går jeg ut av rommet, så hyler hun, og det klarer jeg bare ikke å høre på.

Jeg brukte før å legge henne rundt 19:30, men plutselig en dag begynte tullet. Dette har holdt på en god stund nå, og jeg har prøvd å legge henne senere, tidligere, på samme tid, kutte dagssøvn, forlenge dagssøvn, INGENTING funker, og jeg holder på å bli litt irritert på hele greia nå.. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Hun bruker vanligvis å sove alt i mellom klokken 10:00 og 12:00, og hun sover rundt 1 time..

Takk!

Fortsetter under...

La henne gråte endel-Dette funket her.Går inn med jevne mellomrom .spør om hun vil ha litt vann.ikke gi noe ekstra service når det er senge tid.La hun gråte og gå inn feks hvert tiende minutt.Sover godt etter noen dager.da skjønner hun at det ikke nytter og Gråte og klarer å finne roen selv.min lille er over to år .ofte han legger seg i senga om kvelden og ikke sovner med en gang.sitter å prater med seg selv .synger litt også sovner han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...