Anonym bruker Skrevet 10. juni 2011 #1 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg møtte en fyr for noen uker siden på en slags fest på jobb. Han jobber ikke der til vanlig, men ble invitert siden han er investor osv.. Jeg ble betatt av denne mannen i det sekundet jeg så han, og har tenkt ofte på han siden den tid. Jeg har møtt han noen ganger før, men da var det bare "Hei", og så var det ikke mer. Idag tidlig skulle jeg i banken, og når jeg gikk inn, fikk jeg hjertebank! Der sto mannen jeg er så betatt av, og las i brosjyrer. Jeg så at han kom til å gå en annen vei, så det jeg da faktisk gjorde, var at jeg gikk helt rundt, bare for å møte på han og si "hei". Etter at vi hadde sagt hei, så var jeg sjeleglad. Hele dagen min bare lyste opp, og jeg har glist siden den tid. Jeg er så betatt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men jeg er alt for sjenert til å tørre å gjøre noe med dette. Jeg vet heller ikke om jeg burde gjøre noe med dette, for vi er jo ikke venner. Ikke engang bekjente. Og ikke er vi venner på facebook eller noe, så jeg vet ikke om det vil bli flaut eller hva det blir, dersom jeg gjør eller sier noe. Vi har også mange av de samme vennene, så jeg er livredd for at dersom jeg "prøver" meg, så kommer han til å si det til sine venner, og da vet jo alle det.. Jeg er av den typen som blir mest flau om jeg blir avvist, skjønner dere.. Så.. Hva syns dere jeg burde gjøre? Jeg skal på personalfest i starten av august, jeg ANER ikke om han kommer til å være der, men burde jeg gjøre noe dersom han er der? Håper noen har noen gode råd å komme med, for jeg er så betatt!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143315596-s%C3%A5-utrolig-betatt-hva-i-alle-dager-skal-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå