Gå til innhold

Navnet Tale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om navnet Tale?

Har dere noen forslag til mellomnavn som kan passe til Tale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er et forferdelig navn... men om du liker det så er jo det det viktigste.

Skrevet

Jeg synes det er et enkelt og nydelig navn! Har ingen mellomnavnsforslag - jeg liker best enkeltnavn, i grunn.

Skrevet

Min flotte datter heter Thale. men jeg valgte å skrive med h fordi jeg synes det ligner mer på et navn da =) før hun ble født ville jeg ha Thale Aurora, men etter fødsel hadde jeg bestemt meg mer og mer for Thale Caroline, så da ble det det =) Elsker det navnet!

Skrevet

Samboeren min er så bestemt på at babyen skal hete Thale om det er en jente i magen min :) Det er jo et nydelig og uvanlig navn.

Skrevet

Fint navn, men kommer helt an på hvor du bor i landet. Derfor kunne jeg ikke bruke det navnet. For her jeg bor, så hadde folk tilkalt jenta med to a'er, og et stort strykk på L'en, noe som blir et helt annet, og langt ifra fint!

Skrevet

Kommer ikke på Tale.. Hohoh Tog du an`?

Skrevet

Synes det er nydelig, men liker best skrivemåten Thale. Kanskje fordi det er det jeg er vant med. Vurderte det til babyen min, men pga at noen i min omgangskrets har det valgte vi bort det.

Skrevet

Jeg er mest vant til å se det skrevet som Thale, og det er et nydelig navn.

Thale Maria

Thale Merete

Thale Agathe

Thale Serine

Skrevet

Nydelig! Sto på lista vår.

Skrevet

Sto på lista mi sammen med to andre navn. Jeg synes det er nydelig. Liker også best Thale.

Thale Fredrikke er flott.)

Skrevet

Synes navnet er nydelig. Ville kanskje skrevet Thale.

Thale Kristine

Thale Marie

Thale Sofie

Skrevet

Jeg liker det veldig godt. Thale, Tale...liker best uten h. Aldri skjønt vitsen med disse stumme H-ene. Man sier det jo på samme måte?

En av mine beste venner heter Tale Marie. Har bare gode assosiasjoner til navnet, og som sagt liker jeg det veldig godt :)

Skrevet

Jeg syntes navnet er veldig fint. Syntes også der er best uten H. Hva skal man med disse stumme H`ene?

Mange som har assosiasjoner med navn, men jeg har kun gode med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...