pifi med tre nurk Skrevet 10. juni 2011 #1 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg fikk i min andre graviditet en veldig ulekker åreknute som går helt fra øverst på låret og helt ned til ankelen.. den gjør rett og slett at jeg ikke klarer å gå i kjole/skjørt /shorts..da den ser helt fæl ut, i tillegg til å være ubehagelig når jeg går langt osv.. Var hos legen og ble henvist til sykehus, der han mener at de vil fjerne den kirurgisk...og jeg synes det hørtes helt forderlig ut måten de gjør det på.. vet jo at man får bedøvelse, men.. har dessuten lest på nettet at man kan fjerne åreknuter med laser..men dette har jo vært privat, og vil jo koste massepenger sikkert... er det noen mer erfaringer ang å fjerne åreknuter? er det vondt? hvor lang tid tar det å komme seg? har åreknuten(e) kommet tilbake ? legen sa at det ikke er noen garanti for at den ikke kommer tilbake..men det må jeg jo bare leve med... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143315499-hmmnoen-som-har-fjernet-%C3%A5reknuter-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå