Gå til innhold

Dere som har ammet med silikon i puppene, jeg trenger svar på noen spørsmål :)

Anbefalte innlegg

Jeg fikk min første baby for 10 mnd. siden, og har i det siste tenkt på å få silikon om en stund. Jeg har alltid hatt veldig små pupper, nå er de i tillegg bløte og litt hengete.

Men, jeg har jo såklart noen spørsmål:

Hvordan ble silikonpuppene deres etter amming?

Jeg leser jo at det anbefales å vente til en er ferdig å få barn før en legger inn silikon, men det er nok maange år til enda, og jeg vil rett og slett ikke vente så lenge.

Jeg fikk også litt strekkmerker på puppene, og lurer litt på om desse kan oppleves som verre etter jeg har fått silikon?

Og til slutt, hvor lenge må en egentlig vente etter ammeslutt før en kan legge inn silikon?

På forhand tuuuusen takk for svar! :)

Fortsetter under...

jeg la inn silikon 4 år før jeg fikk barn. La ikke inn kjempemasse, 275 gram i hvert bryst. Fikk bare noen bittesmå strekkmerker på underside av puppen etter amming, synes ikke med mindre jeg ligger i en spes. posisjon, så er ikke sjenerende.

Er ikke sikker på hvor lenge etter ammeslutt du bør vente, men skulle tro det holdt med et par-tre mnd :)

Masse lykke til, jeg har ikke angret et sekund. Hadde A-cup, mens resten av figuren min er veldig formfull (timeglass), så de passet bare ikke til resten av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...