Gå til innhold

Kunne dere tenkt dere og hatt kroppen som fotballfrue Caroline har??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke i dag som jeg er 37 år. Når man blir såpass "gammel" er det penere å veie 5 kilo for mye enn 5 kilo for lite, blir man for mager blir det bare skrukkete og hengete overalt ;)

Men da jeg var i begynnelsen av 20-årene var jeg veldig tynn. Trente 4-5 ganger i uka så jeg var veltrent, veide 58 kilo fordelt på 174 cm. Det er greit å være litt tynn så lenge man spiser sunn mat, mosjonerer og er frisk. Så dengangen var det greit å være tynn.

Hvis jeg skal se for meg drømmekroppen synes jeg Caroline er litt for mager, men hun er veltrent og fin. Er ikke alltid så lett å få den perfekte kroppen, kanskje hun legger på seg bare rundt magen om hun går opp 5 kilo? Da er det kanskje bedre å være som hun er?

Drømmekroppen ser jeg på idrettsutøvere som driver med langrenn, friidrett o.l. De er slanke, veltrente og flotte uten å bli altfor magre.

Ja, men nå er jeg syk i hodet også da! Sliter med spiseforstyrrelser, teller alle karber og kalorier. Det som kommer inn må også komme ut. JEG syns hun har drømmekroppen, men nå syns jeg Nicole Richie var aller finest på sitt tynneste.

Så det svaret sier vel sitt!

Ja er du gal! Jeg hadde glatt byttet ut min overvektige, strekkmerkede hengemage og feite overarmer med DEN kroppen. De som ikke sier det ljuger! Men med min matlyst så hadde nok gleden vært kortvarig ;-)

Annonse

Nei, synes ærlig talt at kroppen min er finere enn hennes. Jeg er passelig slank, fast og har feminin timeglass figur. Det eneste jeg kunne tenke meg er å bli kvitt de få strekkmerkene jeg har på magen og fikset navlen, men det skal jeg gjøre etterhvert uansett. Trener selv, men spiser sundt og nok til å opprettholde kurvene.

Jeg syntes absolut det er finest å være slank/mager og muskeløs, men det er ikke alle som kler å være så tynne.. Og fotballfruen hadde nok hatt godt av å legge på seg pittelitt med tanke på huden sin. Hun har så lite underhudsfett at du ser den rynker seg her og der..

Annonse

Hadde glatt byttet ut min overvektige kropp med hennes, jeg har fader meg så sinnsykt dårlig selvdisiplin at jeg eser ut bare mer og mer, klart jeg kunne tenkt meg å hatt hennes kropp. Med den kroppen der ser absolutt alle klær smashing ut på en også. Jeg synes også jenter som er større enn henne er lekre, men hun er det hun og.

Ja, bedre enn min altfor feite kropp (som jeg skal jobbe med), men jeg hadde ønsket å veie noen kilo mer. Hadde tatt imot kroppen og kost meg med litt god mat, så hadde det nok blitt en flott kropp jeg hadde trivdes med.

Jeg er ganske feit. Eller detsom per i dag er overvektig, men ikke smellfeit. Jeg liker ikke kroppen min, men kunne aldri trivst i hennes kropp heller. Utseendemessig syns jeg vi ser like ille ut. Men det virker greit å slippe at lårene gnisser (noe jeg aldri har prøvd selv når jeg har hatt normal bmi) og ikke ha valker som blir fuktig mellom.

«OMG! Min rosabloggkollega Fotballfrue får kritikk for sine bikinibilder fordi hun ser sylslank ut og noen mener hun sprer et usumt kroppsideal. Eller det vil si, VG bruker kritikk av Fotballfrue som unnskyldning for å publisere bikinibildene hos seg. Klikkhoring kaller vi det», skriver VampVenus.

Samtidig sparker hun til lesere som mener det er fint å se bilder av «en ekte kvinne».

C'est ne pas une dame. Folk kommenterer at «slik ser et ekte kvinnfolk ut». Dette bildet er ikke av et ekte kvinnfolk. Det er et bilde av meg. Ekte kvinnfolk kommer i alle former og størrelser, man blir ikke mer «ekte» av å være feit.

Sitat fra Vampvenus.

http://www.side2.no/underholdning/article3168394.ece

Ikke for å skryte, men kroppen min ser mye bedre ut. Spiser sunt og trener 1-2 timer hver dag.

Gammel landslagsutøver.

Jeg liker at kroppen er slank, men det hjelper ikke hvis den er det bare fordi man spiser lite. Den skal være veldreid i tillegg.

Så nei jeg ville ikke ha hatt hennes kropp, da må hun stå på litt til.

Nei, jeg ville ikke hatt hennes kropp.

Syns det ser så rart ut når hodet ser for stort ut for kroppen og magen ser hard og kantete ut fremfor myk og feminin.

Jeg kunne tenke meg min egen kropp igjen for 2 barn siden da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...