Gå til innhold

Når kom kvalmen hos dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos meg kom den i uke 7-8. Hadde utrolig mye energi frem til da. En ettermiddag var det som om noen slo av en bryter, og jeg klarte ikke komme meg opp fra sofaen før uke 18.

Kan jo hende du er en av de heldige som kommer deg gjennom svangerskapet ute de største plagene, og det er helt normalt. Jeg trodde ikke jeg skulle bli dårlig siden jeg var komt så langt på vei, men denn gang ei:(

Har alltid trodd at den skulle komme så tidlig, men hos meg var det vel i uke 9-10 den kom. Da ble jeg ganske overrasket ja. Så forsvant den helle rikke før jeg var rundt 7 +1/2 og da ble jeg like overrasket. Forsvant like plutselig som den kom. Var også kvalm hele døgnet og det eneste som hjelp bittelitt var ingefærkapsler som jeg tok om jeg måtte til jm, lege, på butikken eller noe annet viktig.

så helsig du er som enn så lenge har sluppet unna. i begge svangerskap har kvalmen kommet tidlig. Ca i uke 5 første gang, mens jeg 2. gang testet fordi jeg hadde vært kvalm i noen dager. når jeg sjekket var jeg da to dager etter forventet menstruasjon, og testen var positiv. første svangerskap hadde jeg ekstrem kvalme frem til uke 28 med masse oppkast hver dag, etter uke 28 var jeg en del kvalm, men kastet ikke opp like mye. Er nå i uke 16, og håper det gir seg snart, men forventer ingenting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...