Gå til innhold

Nå er det like før jeg gir opp.. føler jeg aldri får det helt ryddig og rent!!! :(

Anbefalte innlegg

Er jo noe som må gjøres hele tiden.. tusen maskiner med klær sm skal vaskes, tørkes og brettes og legges på plass, ungene roter hele tiden og legger aldri noe på plass igjen. nå som det er fint vær ute er det jo kjempe kjedlig å stå inne å gjøre husarbeid og noe blir bare plassert over alt i huset.. blir gal snart. kan ikke bare barna lære seg å legge ting på plass? det samme gjelder mannen også. MÅ DERE ROTE SÅNN!!!!!

frustrert gravid tobarnsmor med bekkenløsning :(

Fortsetter under...

Og verre blir det når tredjemann kommer! Jeg rydder og vasker hver dag, men det synes ikke. da lille var blitt 7 mnd gammel, dro far og de to eldste på hytta en helg. Og plutselig ble det ryddig og skinnende rent hos meg.

10 minutter etter de kom hjem igjen, så var det like ille igjen.

Oi, dette lignet litt på "hva gjør dere for å holde det ryddig"-tråden min. Mange gode tips der, vet at det skal bli et nytt regime her i huset i alle fall, og denne gangen skal jeg opprettholde det!!

Jeg blir sur og grinete av å føle at det bare er jeg som rydder, spesielt når vi begge er enige om at vi vil ha det ryddig. Har forklart ungene nå også, at vi må rydde litt alle sammen. Det er dritkjedelig å rydde, men noen greier jo å ha det ryddig hele tiden. Sånn vil jeg også bli!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...